مسئول ستاد مردمی کمک به سیل زدگان استان مرکزی:

با تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل زدگان دیگر جزیره‌ای دیگر عمل نمی‌شود

حجت السلام تاج آباد گفت: با تشکیل ستاد مردمی دیگر جزیره‌ای عمل نمی‌شود و اگر کمکی در مواقع بحران نیاز باشد مردم از طریق این ستاد کمک رسانی می‌کنند.

با تشکیل ستاد مردمی کمک به سیل زدگان دیگر جزیره‌ای دیگر عمل نمی‌شود.حجت السلام تاج آباد مسئول ستاد مردمی کمک به سیل زدگان استان مرکزی در حاشیه آغاز بکار این ستاد در شهرستان زرندیه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با اشاره به اهداف تشکیل این ستاد مردمی گفت: با تشکیل ستاد مردمی دیگر جزیره‌ای عمل نمی‌شود و اگر کمکی در مواقع بحران نیاز باشد مردم از طریق این ستاد و با علمداری امام جمعه کمک رسانی می‌کنند همچنین کار‌های زمین مانده با هماهنگی دستگا‌های اجرائی نظام توسط مردم انجام می‌شود.

حجت السلام تاج آبادی درباره آغاز بکار ستاد مردمی حمایت از سیل زدگان در شهرستان زرندیه گفت: ستاد مردمی حمایت از سیل زدگان در استان مرکزی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: الحمد الله امروز شعبه‌ای از این ستاد مردمی در شهرستان زرندیه با محوریت امام جمعه شهرستان زرندیه حجت السلام ابراهیمی با حضور ائمه جمعه و دیگرخادمان انقلابی توسط اداره تبلبیغات اسلامی شهرستان زرندیه تشکیل شد.

مسئول ستاد مردمی کمک به سیل زدگان استان مرکزی بیان کرد: این ستاد‌ها می‌توانند بصورت هدفمند و طبق دستور مقام معظم رهبری دراین باره و کنشگران اجتماعی وارد این عرصه شدند و کمک‌های خود را به مردم سیل زده کشور تقدیم کردند و انشا الله این ستاد بعنوان بازوان امام جمعه شهرستان در خدمت مردم بماند.

انتهای پیام / ج

آغاز به کار ستاد مردمی کمک به سیل زدگان در شهرستان زرندیه

برچسب ها: سیل ، امداونجات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.