برگزاری بیست و یکمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در شهرستان خوی

بیست ویکمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی با حضور مدیرعامل خیرین مدرسه ساز استان در سالن فرهنگیان این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،ظهر امروز بیست و یکمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی، با حضور مدیرعامل مجمع خیرین استان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی، فرماندار خوی، اعضای شورای اداری شهرستان، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خوی، خیرین مدرسه ساز و مدیران مدارس در سالن باشگاه فرهنگیان این شهر برگزار شد.

علی آخوندیان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان در این همایش طی سخنانی تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه ساز گفت: امروز در این دنیای مادی کار خیر برای انسان می‌ماند و انسان هر کاری خوب انجام دهد خداوند اجرش را در این دنیا و هم درآخرت به انسان می‌دهد و یکی از این کار‌های خیر مدرسه سازی است که ذخیره آخرت می‌باشد.

وی در ادامه سخنان خود گفت:در سال ۹۷خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی در امر ساخت و توسعه فضا‌های آموزشی رتبه اول استان را کسب کردندوهمچنین اظهار امیدواری کرد که امسال هم شهرستان خوی در این امر خدا پسندانه رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

آخوندیان در ادامه سخنان افزود:در طول این بیست و یک همایش، خیرین مدرسه ساز کل استان حدودا ۱۳۵۸ مدرسه در قالب ۶۷۸۸کلاس درس متعهد شده اند که از این تعداد ۷۰۰ مدرسه در قالب ۳هزار کلاس درس تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

وی همچنین اضافه نمود:در طول سال ۹۷ نیزدر استان ۲۹ مدرسه در قالب ۱۳۲ کلاس درس و با اعتبار ۲۲میلیارد تومان تحویل آموزش وپرورش داده شده است.
 
علی آخوندیان تصریح کرد:در سال گذشته خیرین مدرسه ساز شهرستان خوی نیز ۱۶ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان برای ساخت مدرسه در مناطق مختلف این شهر و همچنین حدودا ۹۴ میلیون تومان هم در سطح استان متعهد شده اند.
 
محمد عابدی فرماندارخوی نیز در این مراسم با بیان اینکه بعد از پیروز‌ی انقلاب اسلامی در طول این ۴۰ سال خدمات شگفت انگیزی توسط خیرین در بدنه جمهوری اسلامی ایجاد شده است.
 
وی همچنین با بیان اینکه مشارکت یک امر بسیار ممتازی است، گفت: در جامعه ما خیرین و مردم در تمام زمینه مشارکت دارند و آن‌ها انسان‌های فرهیخته هستند و این کار‌ها را برای آخرتشان انجام می‌دهند

در پایان با اهدای لوح سپاس از خدمات ارزنده خیرین مدرسه ساز این شهرستان تجلیل شد.
 
انتهای پیام/م

 

بیست و یکمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز در شهرستان خوی برگزار شد

 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.