نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

ضرورت مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: کار جهادی و مدیریت جهادی در گام دوم انقلاب ضروری است کسی که مردم را دعوت به جهاد می کند باید خود کار جهادی انجام دهد.

ضرورت مدیریت جهادی در گام دوم انقلاببه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد و  نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در همایش قرآن، بصریت و مهدویت ویژه ائمه جمعه مشهد، گفت : مقام معظم رهبری مجموعه عملیاتی که در 40سال صورت گرفت، 8سال دفاع مقدس و مجموعه فراز و نشیب های ما در سیاست داخلی و خارجی و تحولات در مدیریت 40ساله که بوجود آمده را گام دوم نامیده اند.

 

وی ادامه داد: ما مثل کوهنوردی هستیم که بخشی از راه را بالا رفتیم و نزدیک به صعود به قله هستیم ، معنای گام دوم این است که ما به همان اندازه که مسیر را طی کرده ایم به همان اندازه تا صعود  راه در پیش داریم مقام معظم رهبری در گام دوم تاکید کردند زمینه برای ظهور باید فراهم شود به شرطی که مسیر صعود طی شود.

 

امام جمعه مشهد گفت: مجموعه این مجاهدت ها در گام اول و دوم در برابر مجاهدت های امام زمان بعد از ظهور ناچیز است.  

 

آیت الله علم الهدی افزود : برای ساختن جامعه ای ایده آل باید به قرآن و ارزش های دینی عمل کرد تا به آن ها عمل نکنیم نمیتوانیم بگویم فضای کشور بهتر شده است.

 

انتهای پیام//ف.ک

 

 

تحقق جامعه ایده آل در گرو عمل به دستورات قرآن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار