جدایی علی دایی از سایپا قطعی شد

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان فصل با خودروسازان خداحافظی می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال سایپا تهران عصر امروز (سه شنبه) در دیدار معوقه از رقابت‌های لیگ برتر ایران به مصاف ذوب آهن رفت و با ارائه فوتبالی تماشایی این تیم را در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد. رضا اسدی و مهرداد کفشگری برای سایپا در این دیدار گلزنی کردند.

جدایی علی دایی از سایپا قطعی شد

پیش از این بازی مباحثی درباره احتمال قطع همکاری علی دایی با سایپا در پایان فصل شنیده می‌شد و امروز دایی اعلام کرد با توجه به مشکلات مالی باشگاه سایپا قصد ادامه همکاری با این باشگاه را ندارد.

دایی از فصل گذشته به عنوان سرمربی سایپا انتخاب شده و تا‌کنون نتایج خوبی با این تیم گرفته است.

نارنجی پوشان پایتخت فصل گذشته با قرار گرفتن در جایگاه چهارم پس از ۱۱ سال سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کردند و در این فصل برای ایستادن در جایگاه ششم جدول با فولاد و ذوب آهن رقابت سختی دارند که با توجه به بودجه محدود این باشگاه نتیجه خوبی محسوب می‌شود.

دایی در پایان دیدار با ذوب آهن صحبت‌هایی را مطرح کرد که بیش از پیش به احتمال خداحافظی اش از این تیم در پایان فصل قوت بخشید.

او که از بی توجهی مدیریت باشگاه سایپا به این تیم گلایه داشت در بخشی از صحبت هایش گفت: امروز خبر خوشی به ما دادند چرا که یک ناهاری که به بچه‌های تیم می‌دادند که آن هم رستوران اعلام کرد دیگر این کار را انجام نمی‌دهد. زمانی که برای سایپا بازی می‌کردم همه از مدیرعامل تا باغبان زمین، پشت ما بودند و از تیم حمایت می‌کردند. در آن زمان مدیرعامل کارخانه هم پشت ما بود، اما الان کسی پشت ما نیست. خیلی از بازیکنانم ۶۰ درصد پول گرفته‌اند و برخی نیز با آپشن‌ها ۵۰ درصد گرفته‌اند. این‌ها شرف و غیرت داشتند که کار می‌کنند. کار کردن با این شرایط سخت است. مدیرعامل جدید سایپا فقط یک بار پیش از بازی قبلی آمد و گفت با قدرت آمده‌ایم تا شما کار کنید، اما قدرتی ندیدیم. تیمی که طرفدار ندارد باید پول بدهند تا بازیکنان با انگیزه کار کنند، اما فقط وعده و وعید دادند. امسال به حدی تحت فشار روحی و ذهنی بودم که فقط می‌خواهم زودتر لیگ تمام شود و بروم استراحت کنم. آیا مبلغ قرارداد بازیکنان سایپا برای این باشگاه عددی است؟

او ادامه داد: پراید ۵۰ میلیون شده، تیبا ۷۵ میلیون شده، اما قرارداد ما بالا نرفته است شاید دوست ندارند که من کار کنم و البته ۹۹ درصد می‌گویند که همین مسئله است. گفتند برای شادابی تیم چه راه حلی دارید که من گفتم شاید باید یک گروه تئاتر کمدی یا سیرک بیاوریم. تا کی می‌خواهند فقط شعار بدهند. از مدیریت کارخانه و وزارت صنعت و معدن می‌خواهم بیایند و به وضعیت بازیکنان سایپا رسیدگی کنند. درویش بیشتر به ما کمک می‌کرد. جابه‌جایی باید در جهت بهتر شدن باشد، اما از وقتی که درویش رفته مصیبت‌های ما بیشتر شده است. کسانی به عنوان مدیر و معاون آمده اند که هر ۲ با من مشکل دارند. این بچه‌ها چه گناهی کرده اند؟ آدم باید شرف و مردانگی و غیرت داشته باشد. فکر کنید این بچه‌ها عضو خانواده خودتان هستند. من فقط دوست دارم از سایپا فرار کنم.

دایی در بخشی از صحبت هایش از عملکرد مصطفی مدبر و محمد علی ترکاشوند، مدیرعامل و معاون ورزشی باشگاه سایپا انتقاد کرده و به نظر می‌رسد با حضور این نفرات باید جدایی اش از این تیم را با وجود مدیران فعلی باشگاه قطعی دانست.

از تراکتورسازی به عنوان یکی از تیم‌های خواهان علی دایی برای فصل آینده یاد می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸
با جدایی دایی از سایپا آیا مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حل خواهد شد؟
آخرین اخبار