دختر ریگان خطاب به جمهوری‌خواهان: از نام پدرم برای توجیه سکوت خود در مقابل ترامپ استفاده نکنید

دختر رئیس‌جمهور اسبق آمریکا از جمهوری‌خواهان بخاطر سوءاستفاده از نام پدرش زمانیکه نمی‌توانند در مقابل دونالد ترامپ بایستند، انتقاد کرد.

دختر ریگان خطاب به جمهوری‌خواهان: از نام پدرم برای ایستادن در مقابل ترامپ استفاده نکنیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، «پتی دیویس»، دختر رونالد ریگان، رئیس‌جمهور اسبق آمریکا روز گذشته از جمهوری‎خواهان بخاطر تمجید از پدرش هر زمانیکه نمی‌تواند در مقابل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور فعلی این کشور بایستند، انتقاد کرد.

نامه دختر ریگان با این عنوان آغاز شد جمهوری خواهان عزیز استفاده از (نام) پدر من، رونالد ریگان برای توجیه سکوت خود در مقابل ترامپ را متوقف کنید. دختر رونالد ریگان در نامه‌ای به حزب جمهوری‌خواه که در روزنامه واشنگتن پست منتشر شد، نوشت: شما مدعی میراث (پدر من) هستید. او را به عنوان نمادی از محافظه کاری مورد تمجید قرار دادید و در هر زمانی از گفته‌های او در جهت اهداف خود استفاده می‌کنید.

در ادامه نامه دختر ریگان خطاب به جمهوری‌خواهان آمده است: با این حال در این لحظه از تاریخ آمریکا زمانیکه دموکراسی، که پدرم متعهد به آن بود و قانون اساسی که او سوگند خورده بود که از آن حمایت کند، و با وفاداری آن را اجرا کرد، توسط یک مرد هتاکی که به قلدری و نادرستی شناخته شده است، تحقیقر می‌شود شما سکوت می‌کنید.

دختر رئیس جمهور اسبق آمریکا در ادامه قانونگذاران جمهوری خواه را برای سکوت اختیار کردن در مقابل تمجید‌های ترامپ از سران برخی کشورها انتقاد کرد. وی همچنین سکوت جمهوری خواهان را زمانی که او مهاجران آمریکا را به زباله تشبیه کرد، محکوم کرد. در نامه دختر ریگان آمده است: شاید شما فراموش کردید که پدرم گفت آمریکا خانه‌ای برای تمامی مسافران و همه بی خانمان‌ها است.

پتی دیویس در نامه خود نوشت آیا جمهوری‌خواهان از رئیس جمهور می‌ترسند و او نمی‌تواند درک کند چه چیز ترسناکی درباره یک کودکی، که تنها رشد جسمی کرده، وجود دارد. وی در ادامه افزود شما مردان و زنان بالغی هستید. این مسئله را حل کنید.

در پایان نامه خود دختر ریگان اینگونه جمع‌بندی کرد در صورتیکه ترامپ دوباره در انتخابات ریاست جمهوری این کشور پیروز شود، آمریکا به آن صورتیکه بنیانگذارانش آن را بنا نهادند، دوام نخواهد آورد. دختر رئیس جمهور سابق آمریکا نوشت: حزب جمهوری خواه اگر شما می‌خواهید سکوت کنید در حالیکه آمریکا تجزیه شده، زمانیکه دموکراسی به تلی از خاکستر‌ تبدیل شده، شرم بر شما باد. اما از نام پدر من در این سراشیبی استفاده نکنید. 

ریگان چهلمین رئیس‌جمهور آمریکا در حالی در سال ۱۹۸۹ کاخ سفید را ترک کرد که دو سوم از مردم این کشور عملکرد او را مورد تائید قرار دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار