نظرسنجی: ترامپ نامحبوب‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست که برای یک دوره دیگر نامزد می‌شود

نتایج یک نظرسنجی جدید حاکی از آن است که دونالد ترامپ نامحبوب‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست که برای دور دوم در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از واشنگتن اگزمینر، نتایج نظرسنجی «مرکز واسون برای سیاست عمومی» در دانشگاه «کریستوفر نیوپورت» نیوجرسی نشان داد دونالد ترامپ، رئیس جمهور کنونی آمریکا نامحبوبترین رئیس جمهور تاریخ این کشور است که می‌خواهد برای دور دوم انتخابات نامزد شود.

در نظرسنجی این مرکز از شرکت کنندگان پرسش شده بود که اگر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امروز برگزار شود، شما به چه کسی رأی می‌دهید. در پاسخ به این پرسش، ۳۷ درصد شرکت کنندگان اعلام کردند به دونالد ترامپ رأی می‌دهند. ۴۸ درصد اعلام کردند یک نفر از حزب دموکرات را انتخاب می‌کنند و ۱۰ درصد هم گفتند هنوز تصمیمی نگرفته اند.

نظرسنجی: ترامپ نامحبوب‌ترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکاست که برای یک دوره دیگر نامزد می‌شود

این مرکز پس از بررسی نتایج این نظرسنجی نوشت: شاید بهترین قیاس برای ترامپ از نظر سطح محبوبیت جیمی کارتر باشد که محبوبیت او در دوره خدمتش ۴۵ درصد بود. سطح محبوبیت ترامپ به طور میانگین در ۲۷ ماهی که در کاخ سفید خدمت کرده بین ۳۰ و ۴۵ درصد باقی مانده است. رئیس جمهور آمریکا نامحبوب‌ترین رئیس جمهوری است که می‌خواهد برای دور دوم انتخابات نامزد شود.

به نوشته واشنگتن اگزمینر، هرگز برای یک رئیس جمهورِ در حال خدمت در آمریکا خوب نیست که با شخصی مثل جیمی کارتر مقایسه شود. کارتر بین سال‌های ۱۹۷۷ تا ۱۹۸۱ رئیس جمهور آمریکا بود و در نهایت در انتخابات ریاست جمهوری دور بعد از رونالد ریگان شکست خورد. هم اکنون با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، دونالد ترامپ هم در نظرسنجی‌ها خود را بسیار عقب‌تر از دموکرات‌ها می‌بیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار