کشف ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر در گچساران

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۴۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سرهنگ سید محمد موسوی فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در این خصوص  گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، از جابجایی یک محموله مواد مخدر توسط افرادی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این پلیس و ماموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام پس از هماهنگی با مقام قضایی، در پی کنترل خودرو‌های عبوری در محور گچساران به اهواز، به دو دستگاه خودروی سواری ۴۰۵ و پراید مظنون و دستور توقیف آن را صادر کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: در بازرسی از هر دو خودروی سواری موفق به کشف ۴۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ۳ نفر قاچاقچی با هویت معلوم دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان"گچساران" ضمن اشاره به اینکه پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و متهمان در اختیار مقام قضایی قرار گرفتند، در پایان ازعزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و بیان کرد: مردم و همشهریان عزیز باید پلیس را در تامین امنیت جامعه یاری نمایندو اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 انتهای پیام/غ

کشف مواد مخدر در گچساران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.