فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

کشف قرص‌های روانگردان در استان ۱۱۱ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 83 هزار عدد قرص روانگردان در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 111 درصد افزایش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:  امسال پنج تن و 200 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرها، جاده های ارتباطی استان و عملیات های مشترک با سایر استان ها کشف و ضبط شده است.

وی افزود: این میزان کشف مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12 درصد افزایش داشته است.

سردار انصاری بیان کرد: یک هزار و 700 نفر توزیع کننده، تهیه کننده، مصرف کننده و قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد در این مدت دستگیر شدند و همچنین با هماهنگی دستگاه قضایی در این راستا 310 دستگاه انواع خودرو توقیف شده است.

کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر به یکی از محورهای حمل و توزیع مواد مخدر از جنوب و شرق به مناطق مرکزی و غرب کشور تبدیل شده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد 400 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق امسال در استان کشف و ضبظ شده است.

وی عنوان کرد: 713 دستگاه خودرو در این رابطه متوقف و 2 هزار و 10 نفر قاچاقچی کالا دستگیر شدند.

سردار انصاری ابراز داشت: کشف کالای قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 24 درصد افزایش یافته است.

وی گفت: نوروز 98 حدود 21 ایستگاه نوروزی پلیس در برخی اماکن تفریحی، خروجی و ورودی شهرهای استان تا تاریخ 16 فروردین مستقر خواهند شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 130 گشت آشکار و چندین گشت دیگر در رابطه با موضوع پیشگیری از وقوع جرم فعالیت خواهند داشت.

وی عنوان کرد: خانواده ها هشدارهای پلیس را در خصوص چهارشنبه آخر سال (چهار شنبه سوری) جدی بگیرید تا فرزندانشان دچار آتش سوزی یا نقص عضو نشوند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر ساله در چهارشنبه آخر سال و در آستانه سال نو شاهد حوادث و صحنه های دلخراشی هستیم که برخی از افراد در این ایام خواسته یا ناخواسته درگیر این حوادث تلخ می شوند و دیگر راه برگشتی ندارند.

سردار انصاری بیان کرد: اشتباهات گذشته دیگران را تکرار نکنید و عید نوروز را در کام خود و شهروندان تلخ نکنید.

وی عنوان کرد: خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است و متخلفان مطابق ماده 12 قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مجازات خواهند شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به والدین توصیه کرد که از خرید مواد آتش زا ( ترقه) برای فرزندان به جد خودداری کنند و اگر فرزندان مواد آتش زا ( ترقه)در منزل نگهداری می کنند سعی کنند مواد آتش زا را از دسترس آنها دور کنند تا از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری شود.

وی ابراز داشت: والدین فرزندان خود را از خطرات مواد منفجره و آتش زا آگاه نموده و آنان را از بازی با چنین موادی برحذر دارند.
آخر سال 96 در کهگیلویه و بویراحمد در امنیت کامل و به آرامی سپر شد.

سال 95 چهار نفر بر اثر حوادث جشن‌های چهارشنبه سوری در شهرستان کهگیلویه مصدوم شدند.

انتهای پیام/غ

افزایش کشف کالای قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.