آشنایی مددجویان با مشاغل دانش بنیان

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران گفت: مددجویان تحت حمایت با مشاغل دانش بنیان و فرآیند ثبت در پارک علم و فناوری آشنا شدند.

سید علی اصغر رضایی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با برگزاری همایش مشاغل دانش بنیان، مددجویان تحت حمایت با این نوع مشاغل واجرا و فرآیند ثبت در پارک علم و فناوری آشنا شدند.

وی افزود: این همایش با حضور نخبگان دانشگاهی، فارغ التحصیلان و فرزندان مددجوی تحت حمایت دارای ایده‌های خاص در اردوگاه شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.

رضایی گفت: هدف از برگزاری این همایش آشنایی مددجویان با روش اجرای ایده‌های نو و دانش بنیان، چگونگی ورود به پارک علم و فناوری، ثبت آن و حضور در مراکز رشد با همکاری پارک علم و فناوری بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد مازندران افزود: مددجویان در این همایش و کارگاه آموزشی نسبت به تبدیل ایده به محصول و ثروت، از تجربیات افرادی که مشاغل آنان در مسیر دانش بنیان بود، آگاهی‌های لازم را کسب کردند.

 رضایی گفت: ۶ طرح دانش بنیان پارسال در مازندران از بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اشتغال اجرا شده است.

علاوه بر این همایش، مددجویان از نمایشگاه دستاورد‌های شرکت‌های نوپا و استارت آپ‌های فعال در زمینه دانش بنیان بازدید کردند.

انتهای پیام/ م

برگزاری همایش مشاغل دانش بنیان در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار