برپایی اردوی "با هم تا بهشت" با حضور زوج ها‌ی جوان در فرهنگسرای خاوران

ویژه برنامه‌ی "با هم تا بهشت" با حضور بیش از ۳۰۰ زوج جوان در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل قضات لو رئیس فرهنگسرای خاوران با اشاره به برگزاری طرح "با هم تا بهشت" بیان کرد:  این طرحی است که با مشارکت مساجد شهر تهران به جهت وجود این پایگاه اجتماعی و مردمی در جای جای محلات شهر و نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی جوانان و زوج‌های جوان و همچنین توانایی در جلب مشارکت مردم برای اجرای طرح برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:  "با هم تا بهشت" امکانی است تا زوج‌های جوان با یکدیگر در فضایی مفرّح و خاطره انگیز مروری بر مهارت‌های زندگی مشترک داشته باشند و با حرکت برای تقویت زندگی زناشویی سالیان دراز در کنار یکدیگر با آرامش و احترام متقابل زندگی کنند.
قضات لو اظهار داشت: دومین اجرای این طرح در قالب اردوی یک روزه همراه با برنامه‌های پر نشاط فرهنگی و هنری، ارائه خدمات تست و مشاوره ویژه زوج‌های شرکت کننده، تفریحات با نشاط ورزشی و فرهنگی، ماهیگیری و تیراندازی، دوچرخه سواری، بازی‌های گروهی و دونفره، پذیرایی بین برنامه‌ها و... در فضایی امن و مفرح با حضور اساتید و مشاوران متخصص در حوزه‌ی خانواده برگزار می‌شود.
وی در پایان با ابراز امیدواری در اجرای هرچه بهتر این برنامه و تاثیر مثبت آن در زندگی مشترک زوج‌های جوان گفت: این طرح روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ با حضور مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به میزبانی فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.