طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان گفت: طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان از دهم اردیبهشت ماه با مشارکت دستگاه‌ها و نهاد‌های مربوطه در سطح این استان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان آغاز شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نادر میرشکاررئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ایام ماه مبارک رمضان بر اساس وظایف قانونی و در راستای تنظیم مطلوب بازار و صیانت از حقوق مصرف کنندگان با رویکرد پیشگیرانه، ضمن مراقبت و رصد مستمر بازار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: توجه به موضوع تامین و توزیع بهنگام کالا‌های پرتقاضای ماه مبارک رمضان و با هدف تسهیل و تسریع در دسترسی مردم به کالا‌های مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحد‌های تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی از دهم اردیبهشت در استان آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

رئیس سازمان صمت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با عنایت به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی بویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی­های پر مصرف و مرسوم در ایام مذکور طرح بازرسی و نظارت با هماهنگی و هم‌افزایی اتاق‌های اصناف، بازرسان، ناظران افتخاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های ذیربط، چون جهادکشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد و تعزیرات حکومتی گشت‌های مشترک و هدفمند انجام می‌شود.

وی افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار، انبار‌های بی نام و نشان و ... از طریق تماس تلفنی با شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان در طول شبانه و یا با حضور در محل سازمان و ادارات صنعت، معدن و تجارت در کل استان به حوزه ستادخبری بصورت حضوری و کتبی گزارشات خود را ارائه و پس از اخذ گزارش، بازرسان این سازمان سریعا اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش (متخلف – غیرمتخلف) کرده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ع

نمایشگاه عرضه کالا ویژه ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان

برچسب ها: صنعت و معدن ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۶ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
چابهاررابیشتردرنظرداشته باشید
آخرین اخبار