مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت مادر در کاشان افتتاح شد

مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت مادر در آیینی با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو امروز افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین نیک زاد مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کاشان در این مراسم، گفت: این مرکز با تلاش دانشگاه علوم پزشکی کاشان و با مشارکت خانواده خیر سلامت زنده یاد سرکار خانم معصومه رستمی فر در زیربنای ۵۰۰ مترمربع به بهره برداری رسید.

وی افزود: برای ساخت و تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت مادر ۱۰ میلیارد ریال معادل یک میلیارد تومان هزینه شده که پنج میلیارد ریال آن توسط خانواده خیر سلامت و مابقی توسط دانشگاه هزینه شده است.

دکتر نیک زاد، ضمن تقدیر از زحمات خیرین در حوزه بهداشت و درمان به ویژه خانواده خیر سلامت رستمی فر، گفت: اقدامات نیکوکارانه و خیر در حوزه سلامت این منطقه باید طبق اولویت‌ها و نیاز‌های دانشگاه علوم پزشکی و طی مشورت با مجمع خیرین سلامت کاشان صورت گیرد.

وی، با تاکید بر گسترش این مشارکت‌ها و برقراری ارتباط با خیرین جامعه به منظور رفع مشکلات حوزه سلامت و فعالیت‌ها و علاقمندی خیرین به همکاری در این حوزه گفت: امیدواریم با تعامل مناسب بتوانیم این رابطه‌ها را روز به روز گسترده‌تر کنیم، زیرا هر گاه کار‌ها را به خود مردم واگذار کرده ایم و نظارت را بر عهده گرفته ایم، کار به نحو احسن به سرانجام رسیده است.

به گفته وی، انجام کار‌های خیر جزء باقیات الصالحاتی است که افزون بر آن دانشگاه علوم پزشکی کاشان از طریق تعامل با این عزیزان فعالیت‌های باکیفیت تری را در راستای ارتقای سلامت مردم انجام می‌دهد.

دکتر سید علیرضا مروجی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، نیز در ادامه با اشاره به قدمت چهل ساله این مرکز که مورد بازسازی قرار گرفته است افزود: تمامی خدمات سلامت شامل غربالگری، تشخیصی و درمانی در این مرکز ارائه می‌شود.

به گفته وی، ۸۰ درصد مردم در منطقه تحت پوشش دانشگاه حداقل یکبار خدمت را از مراکز و پایگاه‌های سلامت دریافت کرده اند.

وی، با اشاره به آغاز هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه افزود: این هفته فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهّم مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهاد‌های حاکمیتی و اجرایی در تحقق سلامت و توسعه پایدار تأکید شود.

آیین افتتاح مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت زنده یاد سرکار خانم معصومه رستمی فر با نام «مادر» در آیینی با حضور معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس، رئیس دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاه و شهرستان امروز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت افتتاح شد.

انتهای پیام/م

 

افتتاح مرکز خیرساز خدمات جامع سلامت مادر در کاشان با حضور معاون وزیر بهداشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.