مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان :

یک هزار و ۹۶۹ فعال قرآنی استان طی سال ۹۷ گواهینامه دریافت کردند

حجت الاسلام علی شکری گفت: از بین یک هزار و ۹۶۹ گواهینامه صادره، یک هزار و ۶۹۹ مورد برای بانوان و ۲۷۰ مورد برای آقایان بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه یک هزار و ۶۲۷ معلم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم طی سال ۹۷ پس از گذران دوره آموزشی گواهینامه دریافت کردند،گفت: از این بین یک هزار و ۳۹۱ نفر معلمان زن و ۲۳۶ نفر معلم مرد بوده‌اند همچنین ۷۰ معلم بانوی تجوید قرآن کریم نیز در سال گذشته گواهینامه دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه نتایج مربوط به آزمون‌های سه دوره تربیت معلم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم که در ‏شاهرود برگزار شد نیز به زودی اعلام می‌شود، افزود: برگزاری آزمون‌های ورودی دوره تربیت داور مسابقات عمومی قرآن کریم به صورت استانی از دیگر اقدامات اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان سمنان در سال گذشته بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان درباره برنامه‌های آینده اداره امور قرآنی استان گفت: برگزاری بازآموزی ممتحنان آزمون‌های شفاهی دوره‌های تربیت معلم روخوانی و روان خوانی قرآن کریم از برنامه‌های اصلی است که در صورت موافقت سازمان دارالقرآن کشور، در سطح استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام / م

دوهزار سمنانی گواهینامه قرآنی گرفتند

 

 

برچسب ها: قرآن ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار