برگزاری مسابقات تورینگ سافاری کشور

رییس هیئت اتومبیلرانی استان اصفهان گفت:مسابقات تورینگ سافاری کشور امروز از استان البرز به مرنجاب اصفهان و به صورت رفت و برگشت برگزار شد که تا ۱۳ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد بازوبندی رییس هیئت اتومبیلرانی استان اصفهان در رابطه با اولین راند مسابقات تورینگ سافاری کشور، اظهار کرد: این مسابقه امروز _۱۲ اردیبهشت ماه_ از استان البرز به مرنجاب اصفهان و به صورت رفت و برگشت برگزار شد که تا _۱۳ اردیبهشت ماه_ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه حدود هفتاد دستگاه ماشین شاسی بلند از جاده‌های خاکی و ناهموارِ استان البرز، استارت مسابقه را می‌زنند، افزود: این رانندگان شب به مرنجاب می‌رسند و در آنجا استراحتی کوتاه دارند که در پایان به استان البرز باز می‌گردند.

رییس هیئت اتومبیلرانی استان اصفهان با بیان اینکه همه تیم‌ها برای اختتامیه که در خود استان البرز برگزار می‌شود حضور دارند. تصریح کرد: ظرفیت هر استان ۸ اتومبیل است که از استان اصفهان هفت دستگاه ماشین در این رقابت‌ها حضور دارند.

بازوبندی در رابطه با اینکه این مسابقه یک رالی استاندارد است، خاطرنشان کرد: اتومبیلرانان باید طبق یک تایم خاص یک مسافت مشخص را طی کنند و هر ۱۰ کیلومتر یک ماشین در جاده ایستاده و تایم گیری می‌کند، افرادی که در این مسابقه شرکت می‌کنند از آگاهی کامل برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه فقط قشر خاصی از جامعه می‌توانند در این رشته ورزشی شرکت داشته باشند، تاکید کرد: به دلیل کمبود امکانات، تورم و نبود لوازم یدکی ماشین‌ها، قشری خاص می‌توانند در این رشته فعالیت داشته باشند و افراد محدودی از این افراد به رشته اتومبیل رانی روی می‌آورند. هیجان این رشته ورزشی توانسته افراد زیادی را به خودش جذب کند.

انتهای پیام/م

 

مسابقات تورینگ سافاری کشور دراصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.