غارت سفارت ونزوئلا در واشنگتن

نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل متحد از حمله افراد وابسته به دولت آمریکا به ساختمان سفارت این کشور در واشنگتن و غارت آن خبر داد.

غارت سفارت ونزوئلا در واشنگتنبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، "ساموئل مونکادا" نماینده دائم ونزوئلا در سازمان ملل متحد از حمله افراد وابسته به دولت آمریکا به ساختمان سفارت این کشور در واشنگتن و غارت آن خبر داد.

وی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: اتفاقاتی که در ساختمان سفارت ونزوئلا به وقوع پیوست‏، نمونه ای است از آنچه می خواهند در ونزوئلا اعمال کنند.

مونکادا تاکید کرد: کسب غنایم جنگی توجیه گر خشونتی است که در این اقدام خرابکارانه نسبت به ونزوئلا روا داشته شده است.

مونکادا همچنین دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به نقض کنوانسیون وین در مورد حفاظت از مکان های دیپلماتیک متهم کرد. وی گفت : غارت ساختمان سفارت ونزوئلا در واشنگتن حاصل هرج و مرج و بی نظمی بین المللی است که ترامپ از طریق سیاست های خود ترویج کرده است.

ساختمان سفارت ونزوئلا در واشنگتن هفته های گذشته به اشغال ده ها تن از باصطلاح کنشگران حقوق بشر و ضد جنگ در آمد. این افراد از دولت قانونی نیکلاس مادورو حمایت می کنند و پلاکاردهایی با مضامینی " نه به جنگ" و " نه به تحریم، نه جنگ اقتصادی" بر دیوارهای سفارت ونزوئلا نصب کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار