از ابتدای امسال تاکنون؛

شاخص بورس ۲۳ درصد رشد کرد

آمار‌ها نشان می‌دهد که شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون با ۴۱هزار و ۴۵۰ واحد افزایش، معادل ۲۳.۲ درصد رشد را به ثبت رسانده است.

شاخص بورس ۲۳ درصد رشد کردبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۰۹ میلیارد و ۸۵۴میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۷۴هزار و ۳۰۸میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۸۷ هزار و ۲۴دفعه مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۷۶میلیارد و ۸۶۱میلیون سهم به ارزش ۱۶۱هزار و ۴۲۲میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۷۱۸هزار و ۶۱۳نوبت در بازار اول؛ ۳۱میلیارد و ۷۷۴میلیون سهم به ارزش ۹۸هزار و ۳۲۱میلیارد ریال در ۳میلیون و ۳۱۲هزار و ۹۹۲نوبت در بازار دوم؛ یک میلیون برگه به ارزش ۹۹۶میلیارد ریال در ۲۳۷۶نوبت در بازار بدهی، ۴۰هزار قرارداد به ارزش ۱۰۹میلیارد ریال در ۴ هزار و ۱۹۶ نوبت در بازار مشتقه و یک میلیارد و ۲۱۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۳هزار و ۴۶۰میلیارد ریال در ۴۸ هزار و ۸۴۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: بورس تهران رتبه دوم رشد شاخص در دنیا


از سویی دیگر، شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۴۱هزار و ۴۵۰ واحد افزایش معادل ۲۳.۲درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۲۰هزار و ۱۰۹واحد رسیده است.

در همین حال، شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۳۱هزار و ۴۷۳واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۷۸هزار و ۹۳واحد افزایش مواجه شده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار