امام جمعه ارومیه؛

مسئولین عالی رتبه استانی از بیان اختلافات عمومی در جلسات خودداری کنند

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:مسئولین عالی رتبه استانی از مشاجره‌ها و بیان اختلافات عمومی در جلسات عمومی خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه ،در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن بیان اهمیت ورود به ماه مبارک رمضان به بیان نکاتی در این زمینه پرداخته و گفت:مسئولین با همت بیشتر و تنظیم بازار و مردم با انصاف بیشتر و فروش ارزان کالا‌های اساسی زمینه روزه داری همه مردم را فراهم کنند.

امام جمعه ارومیه افزود:مردم با حساسیت بیشتر و مواظبت بیشتر حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند و نباید بگذاریم دیگران نیز حرمت این ماه را خدشه دار کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه  با انتقاد از رفتارها و اختلافات مسئولین استانی در مراسمات عمومی گفت : مشاجره ها و بیان اختلافات عمومی نهادینه کردن بداخلاقی ها در جامعه است فلذا مسئولین عالی رتبه استانی باید از چنین رفتارهایی خودداری کنند و با بیان تهمت ها موجب ترویج بد اخلاقی در جامعه نشوند و اگر مدارکی بر تخلف دارند از مراجع قانونی پیگیری کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اقدام وحشیانه عربستان سعودی در اعدام عده ای شیعیان قطیف برگزاری مراسم در بزرگداشت مقام آنان در استان را خواستار شد.

 سید مهدی قریشی با گرامیداشت مقام معلم به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرده و گفت : اقدامات عملی وزارت آموزش و پرورش در جلوگیری از عملی شدن سند ۲۰۳۰ در کشور باید بصورت شفاف بیان کنند.

وی افزود: استاندار و مقام های عالی استان باید حمایت ویژه ای از دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلمان انقلابی داشته باشند.

امام جمعه ارومیه گفت:نشاط در جامعه با رفع مشکلات مردم امکان پذیر است و با برگزاری جشن ها و رقص و پایکوبی نشاط در جامعه نهادینه نمی شود.

انتهای پیام/م

نماز جمعه ارومیه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.