امام جمعه موقت سمنان:

سند ۲۰۳۰ تولید سرباز برای دشمنان انقلاب است/معلمان دانش آموزان را با روحیه انقلابی پرورش دهند

سند ۲۰۳۰ تولید سرباز برای دشمنان انقلاب است/معلمان دانش آموزان را با روحیه انقلابی پرورش دهندحجت الاسلام عبدوس گفت: معلمان پرورش دهندگان مهمترین سرمایه ملت هستند و باید دانش آموزان را با روحیه انقلابی پرورش دهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در آیین خطبه های این هفته نماز جمعه سمنان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع معلمان گفت: معظم له فرموده اند معلمان پرورش دهندگان مهمترین سرمایه یک ملت یعنی سرمایه انسانی و پایه ریزان تمدن نوین و جهادگران میدان مبارزه با جهل و نادانی و سازندگان هویت و فرهنگ یک ملت هستند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در خصوص سند ۲۰۳۰ افزود: بنا بر فرمایش ایشان، این سند به منزله ایجاد خاکریز برای دشمن و تولید سرباز برای دشمنان انقلاب است.

خطیب جمعه موقت سمنان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری گفت: شهید مطهری در همه شرایط به وظایف خود به درستی عمل کرد و نسبت به جامعه خود بی تفاوت نبود.

حجت الاسلام عبدوس همچنین با گرامیداشت روز کار و کارگر عنوان داشت: مسئولان، سیاست گذاران و مجریان سیاست باید قدر جامعه کارگری را بدانند و به مسائل اساسی آن‌ها توجه صحیح و دقیق داشته باشند.

انتهای پیام / گ

خطبه های نماز جمعه سمنان

برچسب ها: نماز جمعه ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.