خریداری گندم از کشاورزان در مناطق مختلف رامهرمز

مدیر جهادکشاورزی رامهرمز گفت: ۳ مرکز خرید تعاون روستایی سلطان آباد، رستم آباد و مربچه گندم کشاورزان را خرید می‌کنند.

سید مهرداد میرسالاری، مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  بیان داشت: با توجه به گستردگی مزارع شهرستان و حجم بالای محصولات سال زراعی جاری و احتمال انجام ندادن تکافوی ظرفیت سیلو‌های خصوصی، مخاطرات جاده‌ای به خصوص برای تراکتورداران، آتش سوزی مزارع، شرایط ناپایدار جوی و درخواست‌های مکرر کشاورزان و پیرو پیگیری‌های مستمر شبانه روزی این مدیریت و حمایت‌های مجدانه نماینده شهرستان، فرماندار، بخشداران و اعضای شورای تامین و رئیس سازمان جهادکشاورزی خوزستان، در محل مدیریت جهادکشاورزی رامهرمز جلسه نهایی با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و استان برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه ضمن تشریح و تاکید مدیر جهادکشاورزی بر لزوم آمادگی و هماهنگی مجدد جهت پیشگیری یا برخورد راسخ با ۳ تهدید بزرگ پیشِ روی مزارع و محصولات اعم از هجوم ملخ صحرایی، دلالان و قاچاق گندم و آتش زدن پس چَر (کاه و کلش مزارع)، پس از بحث و تبادل نظر با کد دار شدن و صدور مجوز خرید گندم توسط مراکز خرید تعاون روستایی موافقت گردید و در اسرع زمان توسط مدیر غله استان پیگیری می‌شود.

میرسالاری بیان داشت: مراکز مذکور ملزم به خرید محصول گندم از امروز است لذا کشاورزان عزیز از امروز می‌توانند محصول خود را به مراکز مذکور تحویل بنمایند.

 مدیر جهادکشاورزی رامهرمز تصریح کرد: جهت آگاهی و قبل از هر گونه مباحثه‌ای اعلام می‌شود که برای گندم تحویلی به مراکز تعاونی کرایه حمل تعلق نمی‌گیرد.

این مقام مسئول در پایان از کشاورزان در خواست کرد هر گونه تحرک مشکوک از سوی اشخاصی که اقدام به دلالی و خرید گندم خارج از مراکز مجاز می‌نمایند را فوراً به جهاد کشاورزی و مراکز اطلاعاتی و انتظامی گزارش نمایند و همچنین از هر گونه آتش زدن در حاشیه یا بین مزارع و یا کاه و کلش مزارع خویشتن داری نمایند.

انتهای پیام/م

خرید گندم از کشاورزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.