ثبت تخلفات رانندگی به صورت مکانیزه

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان گفت: خودروهای سامانه ثبت تخلفات مکانیزه از نوع پژو ۲۰۶ سفیدرنگ است که با سه دوربین نصب شده بر روی آن‌ها، تخلفات به صورت مکانیزه ثبت می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی کریمی مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با بیان اینکه ترافیک سنگین در برخی معابر شهر به ویژه خیابان‌های مرکزی از مشکلات کلانشهر‌ها است، اظهار کرد: دلیل این مشکلات تقاضای بالای سفر یا ظرفیت محدود معابر تحت تاثیر تخلفات رانندگی از جمله پارک دوبل است.

وی با بیان اینکه با توجه به تعداد زیاد معابر و کمبود نیرو‌های پلیس، تخلفاتی همچون پارک دوبل در معابر مرکزی شهر نهادینه شده است، افزود: شهرداری اصفهان پروژه‌ای تعریف و خودرو‌هایی با عنوان سامانه ثبت تخلفات ایستایی در خیابان‌های پر تردد مجهز به سه دوربین را به‌کار گرفته است تا تخلفاتی همچون پارک دوبل، تخلف در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی، حریم تقاطع‌ها و میدان‌ها ثبت و اِعمال جریمه کند.

کریمی با بیان اینکه خودرو‌های سامانه ثبت تخلفات مکانیزه از نوع پژو ۲۰۶ سفیدرنگ است که با سه دوربین نصب شده بر روی آن‌ها، تخلفات به صورت مکانیزه ثبت می‌شود، تصریح کرد: پس از ثبت پلاک خودروها، برای راننده پیامک اِعمال جریمه ارسال خواهد شد.

مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه هدف از نصب این سامانه‌ها افزایش ایمنی و روان‌شدن معابر شهر است، گفت: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، سه سامانه ثبت تخلفات مکانیزه در خیابان‌های شلوغ شهر تردد و تخلفات پارک دوبل خودرو‌ها را جریمه می‌کند.

وی با بیان اینکه طی ۱۰ روز آینده تعداد دو خودرو به این خودرو‌ها اضافه می‌شود، ادامه داد: در سال ۹۸ تعداد این خودرو‌ها به ۱۲ دستگاه افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/م

 

فعالیت سه خودرو ثبت تخلفات در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار