فتاحی: مشکل دریافت طلبمان پیگیری شد و تا چند وقت دیگر آن را دریافت می‌کنیم

دبیر فدراسیون والیبال گفت: طلبمان از ۲ سامانه هواداری را پیگیری کردیم و قرار شد آن را دریافت کنیم.

فتاحی:مشکل دریافت طلبمان  پیگیری شد و تا چندی دیگر رفع می شودعلی فتاحی دبیر فدراسیون والیبال در گفتگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، ، درباره طلب فدراسیون والیبال از ۲ سامانه هواداری به مبلغ یازده میلیارد تومان اظهار کرد: قراردادی میان فدراسیون والیبال و شرکتی امضا شده بود و قرار بود تا این شرکت مبلغی را به فدراسیون والیبال پرداخت کند اما به دلیل ناهماهنگی این اتفاق رخ نداد ، به هر صورت ما این اتفاق را هفته گذشته پیگیری کردیم و از وزارت ورزش و جوانان خواستیم تا حکمیت کند و کمک کند تا این مسئله رفع شود. خوشبختانه این کار دارد انجام می شود و تا چندی دیگر این مشکل رفع می شود.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا برای گرفتن این پول فدراسیون مجبور شد وارد جنجال شود یا خیر بیان داشت: با توجه به این که حدود یک ماه دیگر رقابت های لیگ ملت ها آغاز می شود و ما رویداد های مهمی از جمله انتخابی المپیک را پیش رو داریم نمی خواهیم وارد جنجال شویم و می خواهیم با آرامش کار ها پیش برود تا خدایی نکرده آسیبی وارد نشود.

پیش از این عنوان شده بود که هنوز تکلیف ۱۱ میلیارد بدهی فدراسیون والیبال از ۲ سامانه هواداری که داورزنی رئیس اسبق فدراسیون والیبال و معاون وزیر ورزش و جوانان در جریان مجمع عمومی فدراسیون در آذر ۱۳۹۷ گفته بود مشخص نیست.


بیشتر بخوانید:

مراسم قهرمانی تیم والیبال شهرداری ورامین‌ برگزار شد

حضور معنوی نژاد در تمرینات تیم ملی


انتهای پیام/

اظهارات فتاحی درباره طلب فدراسیون والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار