وزیر با استعفای مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام موافقت نکرد

مدیر روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اعلام کرد: وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با استعفای شیرخانی مدیر کل استان ایلام موافقت نکرد و شیرخانی در سمت خود باقی ماند.

مهدی مظفری مدیر روابط عمومی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: در پی کشمکش‌هایی که در یکی از جلسات استانداری ایلام بین مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و نماینده دادسرا صورت گرفت، شکراله شیرخانی در راستای دفاع از شان و جایگاه مدیران کل استان از سمت خود استعفا داد.

وی با بیان اینکه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با استعفای شیرخانی موافقت نکرد، افزود: شیرخانی همچنان به عنوان مدیرکل این اداره در استان ایلام بکار خود ادامه خواهد داد.

گفتنی است نماینده دادستانی مدیرکل کار استان ایلام را به علت عدم ایجاد شغل تهدید به بازداشت کرده بود و همین مورد به ایجاد تنش در جلسه انجامیده بود.

دادستان مرکز استان چند روز  پیش به علت نبود مرغ در بازار ایلام اقدام به بازداشت چند تن از مدیران از جمله مدیرکل جهاد کشاورزی استان ، مدیدکل صنعت معدن و تجارت ، مدیرکل پشتیبانی امور دام ، معاون جهاد کشاورزی ، مدیر کشتارگاه و رییس اتحادیه مرغداران استان کرد.

انتهای پیام/ف

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با استعفای شیرخانی موافقت نکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.