موتورولا Moto Z Force با پرچمدار سامسونگ رقابت می‌کند

گوشی Moto Z Force، محصول جدید موتورولا، با داشتن قابلیت‌هایی مشابه با گلکسی S10 به رقابت با این گوشی می‌پردازد.

موتورولا با Moto Z Force با پرچمدار سامسونگ رقابت می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با وجود بودجه زیادی که صرف تبلیغات گوشی Moto Z اصلی و مدل‌های بعدی آن شده، به نظر می‌رسد فروش این خانواده آن طور نبوده که این شرکت تصور می‌کرده است. اما مثل این که قرار است داستان این گونه نماند و موتورولا بار دیگر به میدان باز گردد و این بار با یک مدل بسیار بهتر از دستگاه‌های خود این کار را انجام خواهد داد.

بر اساس صحبت‌های یکی از افشاگران اطلاعات شرکت موتورولا به نام اندری یاتیم، گوشی Moto Z4 Force دارای پردازنده پرقدرت و سریع Snapdragon 855 خواهد بود. اگر ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلگسی S10 را به یاد داشته باشید متوجه می‌شوید که از این پردازنده در آن خانواده نیز استفاده شده است. البته در گوشی G8 ThinQ ال‌جی نیز این پردازنده دیده می‌شود.

موتورولا Moto Z Force با پرچمدار سامسونگ رقابت می‌کند

این پردازنده قدرتمند به وسیله یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی همراهی می‌شود. هنوز نسخه‌های دیگری دیده نشده است که میزان رم و حافظه داخلی آن متفاوت باشد. نکته جالب در مورد این نوع پیکربندی رم و حافظه داخلی این است که مشابه پیکربندی استفاده شده در گوشی‌های گلکسی S10 و گلکسی +S10 است. علاوه بر این این دستگاه دارای ۲ گیگابایت رم بیشتر نسبت به مدل گلکسی S10e است.

مانند همه گوشی‌های جدید موتورولا انتظار می‌رود گوشی Moto Z Force نیز با اندروید 9 پای عرضه شود. باتری استفاده شده درون این دستگاه ظرفیت زیادی ندارد و تنها ۳۲۳۰ میلی‌آمپر است. در ضمن این دستگاه ضدآب و ضد خاک است. با این حال، از آن‌جا که پشتیبانی از Moto Modes نیز انتظار می‌رود، اینترنت نسل پنجم برای کسانی که Mod اختصاصی را خریداری می‌کنند احتمالا فعال می‌شود.

از اطلاعات داخلی این دستگاه گذشته گفته می‌شود که گوشی Moto Z4 Force Force دارای یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی OLED است. یک حسگر اثر انگشت زیر صحفه نمایش نیز در این گوشی وجود دارد.


بیشتر بخوانید: تغییر محل قرارگیری سنسور اثر انگشت در گوشی‌های شیائومی


انتهای پیام/

گوشی جدید موتورولا Moto Z Force با گلکسیS10 رقابت می‌کند

برچسب ها: فناوری ، موتورولا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار