مجوز فعالیت ٧ پایگاه جدید خبری در استان بوشهر صادر شد

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر گفت: هیات نظارت بر مطبوعات مجوز فعالیت ٧ پایگاه جدید خبری در استان بوشهر را صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مازیار هوشمند بیان کرد: کنگان نیوز به مدیرمسئولی ابراهیم صفایی، کنگان ورزش به مدیرمسئولی حجت عبداللهی پور و نبض جوان به مدیر مسئولی یوسف حسن پور سه پایگاه خبری هستند که از شهرستان کنگان مجوز فعالیت گرفتند.

وی افزود: پایگاه خبری خارگ نیوز با مدیرمسئولی حامد عرب زاده، ندای استان با مدیرمسئولی فاطمه کشاورز در شهرستان بوشهر، ندای دشتی با مدیرمسئولی غلامعلی جمالی حاجیانی در شهرستان دشتی، و نوای جنوب با مدیر مسئولی منوچهر رستم پور در دشتستان دیگر پایگاه خبری جدید هستند که مجوز خود را از هیات نظارت بر مطبوعات دریافت کردند.

هوشمند ادامه داد: برای ساماندهی و فعالیت قانونی پایگاه‌های خبری استان بوشهر، پایگاه‌های خبری بدون مجوز باید به صورت جدی پیگیر دریافت مجوز فعالیت باشند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان بوشهر بیان کرد: از خرداد سال ٩٦ تاکنون ٢١ پایگاه خبری استان مجوز فعالیت خود را از هیات نظارت بر مطبوعات دریافت کردند.

هوشمند گفت: درخواست مجوز چهار پایگاه خبری دیگر استان نیز آماده طرح در هیات نظارت بر مطبوعات است.

وی یادآور شد: در این زمینه خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آمادگی هرگونه همراهی با رسانه‌ها برای دریافت مجوز فعالیت است.

انتهای پیام/ک

هیات نظارت بر مطبوعات به ٧ پایگاه خبری بوشهر مجوز داد

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.