برگزاری جشن گلریزان در سنندج/ زندانیان جرائم غیرعمد چشم‌انتظار کمک خیران

مدیرکل زندان‌های استان کردستان گفت: امسال جشن گلریزان یکم خردادماه در سنندج برگزارمی شود.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اسحاق ابراهیمی از برگزاری جشن گلریزان خبر داد و اظهار داشت: امسال جشن گلریزان در یکم خردادماه مصادف با ۱۷ رمضان‌المبارک در سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال نیز جشن‌های گلریزان همانند سال‌های گذشته در سایر شهرستان‌های کردستان نیز برگزار می‌شود و امیدواریم مردم نیک‌اندیش کردستانی با حضور سبز خود، ستاد دیه را در کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یاری دهند.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ماه مبارک رمضانِ سال گذشته کمک‌های مردمی نسبت به سال ۹۶ به دو برابر یعنی ۱۲ میلیارد ریال افزایش یافت و زمینه آزادی ۲۰۱ زندانی جرائم غیرعمد در استان را فراهم کرد.

وی گفت: در حال حاضر ۳۲۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های استان چشم‌انتظار کمک خیران و آزادی هستند و امیدواریم با کمک مردم که حامی همیشگی و اصلی ستاد دیه هستند، زمنیه آزادی تعداد زیادی از این افراد در ماه مبارک رمضان فراهم گردد.

ابراهیمی با تأکید بر لزوم جذب مشارکت خیران، از همه مردم استان کردستان خواست که هر کس به اندازه وسع خود در این جشن شرکت و در این اقدام خداپسندانه و آزادی زندانیان جرائم غیرعمد ما را همراهی کنند.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان یادآور شد: انجمن حمایت از زندانیان کردستان از خانواده زندانیان جرائم غیر عمد نیز حمایت می‌کند و خدمات متنوعی را به آن‌ها ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/م

 جشن گلریزان در سنندج برگزارمی شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.