نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری ۶ دیدار پیگیری شد.

نتایج هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در اولین دیدار از هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم شهرداری بم به دلیل غیبت حریفش خلیج فارس شیراز، سه بر صفر برنده و با کسب سه امتیاز این مسابقه ۴۲ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. زهرا قنبری بازیکن تیم شهرداری بم هم با ۳۵ گل زده در حال حاضر خانم گل لیگ است. لازم به ذکر است خلیج فارس شیراز به دلیل تغییر در مدیریت و حامیان مالی این باشگاه و بلاتکلیفی‌های اخیر تیم نتوانست به بم سفر کند.

دومین دیدار از هفته چهاردهم لیگ بانوان با پیروزی پر گل ملوان بندرانزلی در خانه به پایان رسید. شاگردان مریم ایراندوست با نتیجه ۶ بر صفر از سد آذرخش تهران گذشتند، اما باز هم در جایگاه ششم جدول باقی ماندند. این بازی با هت تریک سارا قمی و گل‌های پگاه نوری، سمیرا قاشیه و فاطمه صادق زاده به پایان رسید. گفتنی است سارا قمی ملی پوش ملوان با زدن ۲۶ گل در لیگ سال ۹۷-۹۸ در جایگاه دوم گلزنان قرار دارد.

مریم ایراندوست سرمربی تیم ملوان بند انزلی امروز برای تیمش ۹۰ دقیقه بازی کرد و سه پاس گل هم داد. ایراندوست اکنون ۴۰ سال سن دارد.

در سومین دیدار این هفته تیم ذوب آهن با تک گل فروغ موری در اصفهان حریفش پالایش گاز ایلام را شکست داد و سه امتیاز این بازی را کسب کرد و در جایگاه چهارم جدول باقی ماند.

چهارمین دیدار از لیگ بانوان با پیروزی یک بر صفر سپاهان اصفهان در خانه راه یاب ملل مریوان به پایان رسید. تک گل این بازی را الهام غرهمند به ثمر رساند. سپاهان با این پیروزی در جایگاه سوم و راه یاب ملل مریوان در جایگاه پنجم لیگ قرار گرفت.

پنجمین بازی این هفته بین تیم‌های پارس جنوبی بوشهر و سپیدار قائمشهر انجام شد و بوشهری‌ها در خانه حریف را با نتیجه سه بر ۲ شکست دادند. در این بازی چند تن از بازیکنان سپیدار قائمشهر بر اثر گرمازدگی راهی بیمارستان شدند. هر سه گل پارس جنوبی بوشهر را لیلا معلم به ثمر رساند. آرزو حضرتی و فاطمه مزیدی برای سپیدار قائمشهر گل زدند.

در آخرین و پرحاشیه‌ترین بازی هفته چهاردهم فوتبال بانوان تیم همیاری آذربایجان غربی با ۲ گل افسانه چترنور در خانه از سد حریفش شهرداری سیرجان عبور کرد. در این بازی هر ۲ تیم نسبت به داور بازی اعتراض داشتند. مربی سیرجان اعلام کرد که داور ۲ گل صد در صد سالم آن‌ها را آفساید گرفته است. این بازی به دلیل نبود آمبولانس با تاخیر شروع شد و در یک صحنه مربی همیاری آذربایجان غربی به دلیل اعتراض به داور تیمش را از زمین بیرون کشید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار