شایعات مبنی برقتل در عنبرآباد؛

ماجرای کشف جسد در جاده‌ عنبرآباد چه بود؟

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد ضمن تکذیب شایعه‌ای در رابطه با مثله کردن اعضای بدن یک شهروند عنبرآبادی گفت: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد قتل غیرعمد وآثار ضربه مربوط به شدت برخورد خودرو با مقتول بوده است.

ماجرای کشف جسد در جاده‌ عنبرآباد چه بود؟به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ یوسف سبحانی دادستان عمومی وانقلاب شهرستان عنبرآباد گفت: پس از کسب گزارشی حوالی ساعت ۲۳ شامگاه شنبه ۱۴ اردیبهشت مبنی بر کشف یک جسد بر روی یکی از جاده‌های منتهی به روستای‌های این شهرستان، بلافاصله مدعی العموم به همراه بازپرس ویژه قتل، رئیس پلیس آگاهی، رئیس پزشکی قانونی و فرمانده قرار گاه پلیس راه جنوب در محل حادثه حاضر و تحقیقات میدانی اولیه آغاز شد.

این مقام قضائی افزود: پس از تشریح جسد از سوی پزشکی قانونی و کشف آثار وبقایای خودروی ضارب، مشخص گردید قتل در اثر یک حادثه تصادف با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ بوده است که ضارب بلافاصله از محل متواری شده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم به شایعات توجه نکنند و اخبار را از طریق مراجع رسمی دنبال کنند، عنوان کرد:دستورات قضائی لازم جهت دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر  و پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب عنبرآباد در حال رسیدگی است.

این مقام قضائی گفت: مقتول سابقه مصرف مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه داشته و در شب حادثه نیز بر اثر مصرف مواد مخدر تعادل روانی مناسبی نداشته است و درحالت غیر طبیعی قصد عبور از جاده را داشته است.

دادستان عنبرآباد هشدار داد: با توجه به اینکه خانواده‌ها دارای نقش برجسته‌ای بر کنترل و نظارت بر فرزندان خود دارند، آموزه‌ها و باور‌های خانواده در ارتباط با مبارزه اجتماعی با موادمخدر از اهمیت بالایی برخوردار است.
انتهای پیام/ح

مصرف مواد ومرگ براثر عدم تعادل

برچسب ها: دادستانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هادی حسنی سعدی
۱۳:۲۷ ۱۹ تير ۱۴۰۰
خوب بود ممنون یاعلی.
آخرین اخبار