آغاز توزیع گوشت، برنج و شکر مورد نیاز مردم در بازار‌های مازندران از ۱۸ اردیبهشت

توزیع اقلام مورد نیاز مصرف کنندگان مازندرانی شامل گوشت، برنج و شکر در ماه مبارک رمضان از ۱۸ اردیبهشت در شهر‌های استان آغاز می‌شود.

یعقوبی معاون بازرگانی اداره کل صنعت معدن و تجارت مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان در ماه مبارک رمضان و برای سهولت دسترسی مردم به ارقام پرمصرف و حمایت از اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر جامعه توزیع اقلام مورد نیاز شامل گوشت، برنج و شکر در ماه مبارک رمضان از ۱۸ اردیبهشت در شهر‌های استان آغاز می‌شود.
 
وی افزود: برای ماه مبارک رمضان امسال در دو مرحله ۷ هزار و ۱۵۰ تن شکر به مازندران اختصاص یافت و مباشران استان در حال خریداری این محصول برای دو بخش خانوار و واحد‌های صنفی هستند.
 
یعقوبی گفت: این میزان شکر براساس جدول جمعیتی و میزان مصرف خانواده‌ها و صنایع از ۱۸ اردیبهشت تا پایان ماه مبارک رمضان بصورت تدریجی توزیع می‌شود.
 
معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران به مدیریت روانی بازار ماه مبارک رمضان و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت محصولات مورد نیاز و ضروری مصرف کنندگان استان اشاره کرد و افزود: اداره کل امور پشتیبانی استان ۱۴۰ تن گوشت قرمز منجمد را در انبار ذخیره سازی کرده است.
 
وی گفت: گوشت منجمد ذخیره سازی شده با قیمت هر کیلو گرم ۵۱ تا ۵۵ هزار تومان براساس جدول تهیه شده از ۱۸ اردیبهشت بصورت تدریجی در شهر‌های استان توزیع می‌شود.
 
وی افزود:در راستای اجرای مصوبات کارگروه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان ۲۰۰ تن گوشت منجمد مرغ با قیمت ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان ذخیره سازی شده است و در هنگام مشاهده افزایش بی رویه قیمت مرغ در بازار توزیع خواهد شد.
 
معاون بازرگانی اداره کل صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: هزار و ۲۳۲ تن برنج هندی با قیمت ۷ هزار و ۴۰۰ تن ویژه ماه مبارک رمضان توسط مباشرین خریداری شده است و از ۱۸ اردیبهشت ماه در مراکز و فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع می‌شود.

یعقوبی افزود: برای مدیریت بازار خرما در استان با مشارکت جهاد کشاورزی و اصناف استان اقدام به خرید خرمای از جنوب کرمان کردیم و نگرانی برای تامین این ماده غذایی وجود ندارد.

انتهای پیام/آ



۱۸ اردیبهشت ماه آغاز توزیع اقلام مورد نیاز مصرف کنندگان در ماه مبارک رمضان

برچسب ها: تعزیراتی ، رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار