مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجانشرقی ؛

۳۵ نوع خدمت تامین اجتماعی غیرحضوری است

مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجانشرقی گفت: در حال حاضر نزدیک به ۳۵ نوع خدمت این سازمان به صورت غیرحضوری در دسترس مخاطبین است و تا پایان سال این خدمات به ۲۰۰ سرویس خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سمساری مدیرکل تامین اجتماعی آذربایجانشرقی در دیدار با فرماندار شهرستان اهر با بیان اینکه بودجه سازمان تأمین اجتماعی در کشور در سال ۹۸ افزون بر ۱۲۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، گفت: تحقق این حجم از تعهدات مالی مستلزم همدلی و همراهی شُرکای اجتماعی و تدبیر مدیران سازمانی و استانی است.

وی با اشاره به اینکه بخش اصلی و مهم منابع سازمان از محل حق بیمه تأمین می‌شود، گفت: رونق تولید و اشتغال و فعالیت پروژه‌های عمرانی، موجب تأمین منابع پایدار در جهت ایفای تعهدات سازمان خواهد بود.

فرماندار شهرستان اهر نیز در این دیدار با مطلوب ارزیابی کردن خدمات سازمان تأمین اجتماعی در منطقه، توسعه خدمات غیرحضوری را گامی در جهت تسهیل امور و رضایت‌مندی مخاطبین دانست و گفت: توسعه خدمات درمانی سازمان نیز از جمله مطالبات مردمی در منطقه است.

زاهد محمودی ادامه داد: اجرای سیستم دولت الکترونیک در دستگاه‌ها نارضایتی‌های مردم از روند اداری را به حداقل رسانده است.

فرماندار اهر با بیان اینکه بیشتر افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی را اقشار ضعیف جامعه تشکیل می‌دهند، گفت: ارائه خدمت سریع و آسان، رضایت‌مندی و اعتماد عمومی آنان را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه نظم و انضباط بهتری در شعبه تأمین اجتماعی این شهرستان حاکم است، اظهار داشت: تأمین اجتماعی در شهرستان‌ها برای دولتمردان مهم است، چون اگر شعبات آن با روش صحیحی اداره نشود، منجر به نارضایتی عموم مردم خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

 

بودجه سازمان تأمین اجتماعی در کشور ۱۲۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است

برچسب ها: درمان ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.