هخامنش: نه استقلالی ام نه پرسپولیسی/ هجمه‌ها علیه من کم لطفی است

مدافع تیم نفت آبادان در مصاحبه‌ای نسبت به هجمه‌های بوجود آمده واکنش نشان داد.

وفا هخامنش مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مصاحبه با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره صحنه اخراجش در دقیقه ۸ مقابل نساجی و هجمه‌های بوجود آمده در فضای مجازی علیه او مبنی بر غیبتش در دیدار مقابل استقلال تهران گفت: در دقیقه ۸ مسابقه بازیکن نساجی با من برخوردی داشت و در حالی بود که این بازیکن در موقعیت تک با تک قرار نداشت و با این حال داور فقط می توانست به من کارت زرد نشان دهد.

وی افزود: بعد از اخراجم که منجر به محرومیتم مقابل استقلال شده است در فضای مجازی علیه من کم لطفی‌هایی شکل گرفت که می گویند من استقلالی هستم. اما من نه استقلالی ام نه پرسپولیسی و این دو تیم برای من تفاوتی ندارند و همواره به دنبال این هستم تا روزی حلال کسب کنم.

وی ادامه داد: هر بازیکنی علاقه دارد مقابل این دو تیم بازی کند تا بتواند باتوجه به شرایط مقابل دوربین و رسانه‌ها خودش را همواره اثبات کند.

هخامنش درمورد سرخیو سرمربی باشگاه گفت: سرخیو هم از نظر فنی و هم اخلاقی عالی است و او همچون یک برادربزرگ اتحاد و رفاقت را میان بازیکنان بیشتر کرده است و با وجود اینکه تیم در میانه جدول قرار دارد اما همچنان انگیزه اول فصل را دارد.

وی افزود: تمامی بازیکنان به سرخیو علاقه دارند و‌ ای کاش قرارداد او تمدید شود، زیرا فصل بعد با وجود این مربی، صنعت نفت می تواند مقتدرتر ظاهر شود.

وی در پایان گفت: برای من و سایر هم تیمی هایم خوشحالی مردم آبادان اهمیت دارد و از هیچ تلاشی برای شاد بودن آن‌ها دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

اظهارات هخامنش درباره دیدار مقابل نساجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار