دهداری‌پور: وضعیت سرخیو مشخص نیست/ روحیه تیم عالی است

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان وضعیت این تیم پیش از دیدار مقابل استقلال تهران را خوب توصیف کرد.

دهداری پور: وضعیت سرخیو مشخص نیست/روحیه تیم عالیستمرتضی دهداری پور سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ضمن ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: با پیروزی مقابل نساجی مازندران صاحب چهارمین پیروزی متوالی خود شدیم و این نتیجه در تاریخ باشگاه بی سابقه است و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان با روحیه ای عالی برای مصاف با استقلال آماده شوند .ما به دنبال کسب رتبه قابل قبول در پایان لیگ هستیم و تمام تلاش خودمان را خواهیم کرد.

او در مورد آینده پائولو سرخیو سرمربی این تیم گفت: حضور  سرخیو روی نیمکت فصل آینده تیم بستگی به نظر مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه دارد . با توجه به شرایط قراردادی که او دارد هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

دهداری پور درباره محرومیت وفا هخامنش مدافع صنعت نفت آبادان در دیدار مقابل استقلال گفت: ما همواره به تصمیمات داوران احترام می گذاریم اما صحنه اخراج هخامنش کاملا سختگیرانه بود و چون مهاجم حریف در موقعیت تک - تک نبود از نظر من اخراج درست نبود.

او در پایان ضمن قدردانی از مردم شهر آبادان و بخصوص طرفداران این تیم، اشاره کرد: رایزنی هایی قرار است با کانون هواداران صورت  بگیرد تا برای طرفداران تیم تمهیداتی همچون بازی با نفت مسجدسلیمان در نظر گرفته شود و در صورت تایید ابلاغ خواهد شد‌.

۲ تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان در هفته بیست نهم لیگ برتر فوتبال ایران شنبه ۱۳۹۸/۲/۲۱ از ساعت ۲۱ به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.