ضیایی: مصاحبه بازیکن ماشین سازی علیه پرسپولیس اشتباه بود

پیشکسوت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: فرید بهزادی کریمی مصاحبه درستی انجام نداد و صحبت هایش در مورد قهرمان لیگ را نمی‌پسندم.

ضیایی: مصاحبه بازیکن ماشین سازی علیه پرسپولیس اشنباه بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرید بهزادی کریمی در مصاحبه بعد از بازی با سپاهان عنوان کرده بود که مردم تبریز راضی نیستند پرسپولیس قهرمان لیگ شود و با باخت ماشین سازی برابر سپاهان شرایط برای قهرمانی این تیم مهیا شده است.

امیر داداش ضیایی پیشکسوت تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در خصوص صحبت‌های اخیر بازیکن این تیم در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: فرید بهزادی کریمی کار درستی انجام نداد و صحبت هایش را نمی‌پسندم. این بازیکن تیم فوتبال ماشین سازی اهل تبریز نیست و نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها را مطرح کرده است.

بازیکن اسبق تیم فوتبال ماشین سازی در خصوص شایعه‌های اخیر در خصوص مالکیت ۲ تیم فوتبال تراکتور سازی و ماشین سازی گفت: ماشین سازی فقط در بحث مدیریت با باشگاه تراکتور سازی مشترک است، اما این تیم سابقه جداگانه‌ای نسبت به این تیم دارد و برای کسب جایگاه بهتر در لیگ برتر می‌جنگد و شایعه‌های مطرح شده درباره این ۲ تیم را قبول ندارم.

ضیایی در خصوص گل اول تیم سپاهان به تیم ماشین سازی گفت: بحث تبانی در خصوص دریافت این گل درست نیست، زیرا هیچ وقت یک بازیکن آینده فوتبالی خودش را به خاطر این مسائل خراب نمی‌کند و این حرف‌ها فقط در حد شایعه است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار