برگی‌زر: یحیی آرامش را به بازیکنانش تزریق می‌کند/ پدیده در شرایط آرمانی قرار دارد

مدیرعامل اسبق باشگاه پدیده خراسان گفت: گل‌محمدی انسان آرام است و این ویژگی را به بازیکنانش هم تزریق می‌کند.

برگی‌زر: یحیی آرامش را به بازیکنانش تزریق می‌کند/ پدیده در شرایط آرمانی قرار داردهادی برگی زر که سابقه بازی، مربیگری و مدیریت را در فوتبال مشهد و تیم‌های مختلف این استان دارد در خصوص شرایط این روز‌های تیم پدیده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: اوضاع برای پدیده بسیار خوب است و از ابتدای فصل با حضور گل‌محمدی، شرایط تیم از لحاظ فنی بسیار عالی بود و با وجود مشکلات مالی که تیم داشت با کمال درایت و صبوری، یحیی تیم خوبی را محیا کرد و نتایج هم بسیار خوب بود. در شرایط فعلی مشکلات مالی به پایان رسیده است. پیش از این نیز خبر‌هایی مبنی بر کسر امتیاز به دلیل پرداخت نشدن قرارداد بازیکنان خارجی به گوش می‌رسید. حالا این مشکلات بر طرف و این بحث‌ها تمام شده است. الان پدیده در شرایط آرمانی قرار دارد.

مدیران فعلی بی تدبیری قبلی‌ها را جبران کردند

برگی زر که سابقه مدیرعاملی باشگاه پدیده را دارد در خصوص عملکرد مدیران فعلی پدیده تصریح کرد: مالک باشگاه و شخص حمیداوی مشکلات مالی را برطرف کردند و دیگر مشکل کسر امتیاز تیم را تهدید نمی‌کند. بازیکنان خارجی در گذشته شکایت‌هایی در فیفا علیه پدیده کرده بودند و خطر کسر امتیاز تیم را تهدید می‌کرد. حالا مدیران فعلی احساس خطر کردند و بی تدبیری مدیران قبلی را نیز جبران کردند. همین مشکلات در حال حاضر دامن تیم‌های تهرانی را گرفته است.

پدیده از همین حالا رکورد شکنی کرده است

او در خصوص رکورد شکنی پدیده در امتیاز گیری بین تیم‌های مشهدی خاطرنشان کرد: توجه کنید که پیش از این تیم ابومسلم در یک لیگ ۱۸ تیمی ۵۰ امتیاز را کسب کرد و حالا شاگردان گلمحمدی در یک لیگ ۱۶ تیمی این کار را کرد ه و از نظر من همین حالا رکورد تیم‌های مشهدی در لیک برتر شکسته شده است چرا که پدیده ۴ بازی کمتر از ابومسلم انجام داده است.

یحیی آرامش را به بازیکنانش تزریق می‌کند

برگی زر در خصوص تفاوت عملکرد یحیی گل‌محمدی در تراکتور و پدیده بیان کرد: یحیی در بدترین شرایط تراکتور را تحویل گرفت. در آن زمان تراکتور از نقل و انتقالات محروم بود و حتی ایثار هم کرد که به تبریز رفت. چرا که کار کردن در آن شرایط بسیار سخت بود. من یحیی را در کلاس‌های مربیگری از نزدیک می‌بینم و او جدا از بحث فنی که بسیار مربی با دانشی است، در بحث روحی و روانی نیز کارش را بلد است. گل‌محمدی انسان آرام است و این ویژگی را به بازیکنانش هم تزریق می‌کند. بازیکنی که برای یحیی بازی می‌کند در بالاترین شرایط روحی قرار می‌گیرد.

با شکست دادن سایپا ۶۰ درصد از راه آسیایی شدن را می‌رویم

او خاطرنشان کرد: اگر پدیده در بازی با سایپا نتیجه بگیرد به نظر من ۶۰ درصد راه آسیایی شدن را رفته است چرا که بازی هفته آخر پدیده با سپاهان در مشهد است و یک بازی ۶ امتیازی را در شهر خودش محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار