۴۰ طرح نیمه تمام ورزشی در استان بوشهر وجود دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: اکنون ۴۰ طرح نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که با اعتباراختصاص یافته در سفر رئیس جمهور انتظار داریم روند اجرای آن‌ها سرعت بیشتری به خود گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد بهروزیان فرد افزود: از محل اعتبارات سفر اسفند پارسال رئیس جمهور به استان بوشهر، ۷۰۰ میلیارد ریال به طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان اختصاص یافت.

وی ادامه داد: اکنون تنها سالن چندمنظوره فجر بوشهر امکان برگزاری مسابقات در سطح ملی و بین المللی را دارد که با پیگیری صورت گرفته در سفر هیات دولت ساخت سالن پنج هزار نفری بوشهر نیز مصوب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: تلاش می‌شود هرچه زودتر زمینه ساخت این سالن در دو مکان پیشنهادی یعنی حاشیه بزرگراه امام علی (ع) یا مکانی متعلق به اداره کل در مرکز شهر آغاز شود.

بهروزیان فرد افزود: ساخت خانه ژیمناستیک و چند سالن سقف کوتاه نیز از اعتبار سفر هیات دولت برخوردار شده و جذب اعتبار و شروع عملیات اجرایی آن‌ها در دست اجراست.

وی گفت: با توسعه مناسب زیرساخت‌ها در استان بوشهر شرایط میزبانی مسابقات کشوری، اردو‌های تیم‌های ملی و حتی رقابت‌های بین المللی دست‌کم در ۱۵ رشته ورزشی از جمله والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی، دوومیدانی، تیراندازی، شطرنج و قایقرانی فراهم شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر درباره طرح‌های ورزشی آماده بهره برداری دراستان بوشهر نیز گفت: سالن‌های ورزشی روستا‌های برکه چوپان کنگان، تنگمان جم، زمین چمن پرک کنگان، بهارستان جم و بردستان دیر، جایگاه ویژه ورزشگاه خورموج و خوابگاه ورزشکاران این شهر و سالن ورزشی بانوان دیلم در نیمه نخست امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بهروزیان فرد همچنین از موافقت با ساخت پیست بین المللی قایقرانی در بوشهر خبر داد و افزود: این پیست با هدف تبدیل بوشهر به قطب قایقرانی در کشور ایجاد می‌شود که طراحی آن صورت گرفته و نهایی شدن تملک محدوده دو هزار مترمربعی آن در دریا و خشکی در دست اجراست.

انتهای پیام/ک

اختصاص  ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.