اختصاص‌مبلغ ۵۰۰ میلیون‌تومان جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هرسین گفت :مبلغ ۵۰۰ میلیون‌تومان جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان هرسین اختصاص یافت .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نجف میرزاحسینی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هرسین و سمن‌ها راه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان هرسین بررسی شد.

وی در این جلسه نقش و عملکرد سازمان‌های مردم نهاد در ارتقای سلامت همه جانبه جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی را مهم برشمرد و بر حضور اثرگذار آنان تاکید کرد.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری هرسین افزود: ما میبایست نقش سمن‌ها را در کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی باور داشته باشیم و از ظرفیت آنان در تحقق اهدافشان استفاده کنیم.

افزایش مهارت‌های زندگی (رفتار شهروندی) در مدارس، تحکیم بنیاد خانواده با تاکید بر روابط صحیح والدین و فرزندان، جلب مشارکت و همکاری فعالانه بیماران hiv شناسایی شده، توانمندسازی زنان و دختران بد سرپرست و بی سرپرست، مهارت‌های فرزند پروری برای مادران، افزایش مهارت‌های زندگی بانوان در روستا‌ها، آموزش ازدواج جوانان (پیشگیری از طلاق)، اجرای تئاتر خیابانی با موضوعات حقوق شهروندی و آسیب‌های اجتماعی، توسعه سلامت و نشاط اجتماعی زنان و کودکان، توانمندسازی و اشتغال زنان بی سرپرست و بدسرپرست، ارتقاء آموزش حین ازدواج، افزایش میزان خودمراقبتی نوجوانان و جوانان با رویکرد پیشگیری از ایدز بخشی از طرح‌هایی است که در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان هرسین توسط سمن‌ها اجرا و یا در دست اقدام میباشند.

میرزاحسینی همچنین تصریح کرد: در سال جاری ۵۰۰ میلیون تومان جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان هرسین اختصاص داده شده است .

انتهای پیام/د

کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان هرسین

 

برچسب ها: بهزیستی ، اعتیاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار