باید دغدغه همه مسئولان حمایت از تولید باشد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان گفت: باید دغدغه همه‌ی مسئولان حمایت از تولید و تولید کننده باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، حسن عبدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان در جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان گفت: در سال جاری که توسط مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده است، باید تلاش همه مسئولان در جهت حفظ واحد‌های صنعتی فعال باشد و نیز باید واحد‌هایی که چند خط تولید خالی و یا تعطیل دارند را از طریق این کمیته رفع مشکل نمائیم تا بیش از گذشته در حوزه تولید مفید واقع شوند.

وی افزود: کارآفرینی و سرمایه گذاری موضوع دیگری است که باید در سال رونق تولید، متناسب با دارایی‌ها و پتانسیل‌های این شهرستان مورد توجه قرار گیرد و لازم است بیش از گذشته به برگزاری کارگاه‌ها و کمیته‌های راهبردی توجه داشته باشیم.

عبدی با تاکید بر اینکه باید تمام دغدغه مسئولان حمایت از تولید و تولید کننده باشد، تصریح کرد: همه جامعه نان تولید را می‌خورد و قطعاً تولید بیشتر باعث کاهش تورم و افزایش اشتغالزایی می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان در ادامه با اشاره مصوبات جلسه گذشته ی کمیته تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان اظهار داشت: در اولین جلسه این کمیته در سال جاری، که با هدف برسی و حل مشکلات کارگاه‌های آجر پزی برگزار شد، مقرر گردید که اداره منابع آب ضمن بازدید از محل این کارگاه‌ها اقدامات لازم را در خصوص زهکشی مناطق مشخص شده انجام دهد؛ اداره راهدای و حمل ونقل جاده‌ای تجاوز‌های انجام شده به راه‌های حریم کارگاه‌های آجر پزی را برسی کند و اداره برق نیز از نوسانات و قطع برق این کارگاه‌ها جلوگیری کند.

وی ادامه داد: همچنین ادارات کار و تامین اجتماعی میزان حق پرداختی کارگران شاغل در این کارگاه‌ها را برسی کنند و یک انجمن صنفی برای آن‌ها تشکیل شود و نیز بحث تلفن و آنتن دهی موبایل در این مناطق نیز مورد توجه فرمانداری قرار گیرد.

در ادامه این جلسه لقمان خسروپور آذر سرپرست فرمانداری بوکان نیز با بیان اینکه سال رونق تولید برای همه مسئولان یک حجت است، گفت: اگر بر اثر کم کاری ما واحدی تولیدی متضرر شود قابل قبول و بخشش نیست، چون کسانی که کار تولید می‌کنند، کارشان مقدس است و همه مسئولان متعهد به دفاع از واحد‌های تولیدی هستند.

وی ضمن انتقاد از اداره گاز بوکان برای تعلل یک ساله در گازرسانی به یک واحد تولیدی تاکید کرد: رسانه‌ها ناظر بر عملکرد مسئولان باشند و وعده‌های داده شده از سوی آن‌ها را پیگری کنند.

در جلسه کمیته تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بوکان که امروز (دوشنبه) در سالن اجلاس فرمانداری بوکان برگزار شد، مشکلات چند واحد تولیدی برسی شده و تصمیمات لازم در راستای حل این مشکلات اخذ شد.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه کارگروه رفع موانع تولید در بوکان

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.