دستگیری باند حرفه ای احشام در نهبندان

جانشین انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری باند حرفه ای احشام در شهرستان نهبندان خبر داد .

سرهنگ دادگر جانشین انتظامی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت:  در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام در نهبندان و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی در بین مردم و دستگیری سارقان به صورت ویژه پیگیری و شناسایی متهمان آغاز شد.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و آثار به جا مانده از صحنه‌های سرقت اطلاعاتی را به دست آوردند و سرنشینان یک پژو ۴۰۵ تحت پیگیری قرار دادند.

جانشین انتظامی خراسان جنوبی سرهنگ دادگر ادامه داد:  ماموران با انجام گشت های هدفمند خودروی سارقان را در ورودی این شهرستان  متوقف و  متهمان را به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی  تصریح کرد:   این متهمان  غیر بومی ، قصد فریب مأموران را داشتند و هنگامی که مستندات پلیس را دیدند چاره‌ای به جز اعتراف نداشتند و به سرقت ۸۰ درصد گوسفند در چند مرحله ای از شهروندان اعتراف کردند.

دادگر گفت: با اعترافات متهمان صحنه‌های سرقت بازسازی و  متهمان و مال باختگان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی اعزام شدند.

وی بر رعایت نکات پیشگیرانه در خصوص نگهداری از اموال شهروندان تاکید و افزود: نصب و تجهیزات فیزیکی از سرقت تا حد زیادی دسترسی به اموال شهروندان را محدود خواهد کرد.

انتهای پیام/ ط آ

سرقت ۸۰ راس گوسفند در شهرستان نهبندان

برچسب ها: دامپزشکی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.