حمایت ایتالیایی‌ها از فیلم جدید وودی آلن

به دنبال قطع همکاری کمپانی آمازون با وودی آلن و عدم پخش فیلم جدید وی، با کمک ایتالیایی‌ها این فیلم به صورت گسترده اکران می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، با وجود مخالفت استویو آمازون با اکران چهل و هشتمین فیلم وودی آلن به نام «یک روز بارانی در نیویورک»، این فیلم به صورت گسترده و جهانی اکران خواهد شد.

رسانه‌های ایتالیایی اعلام کردند که «لاکی رد» توزیع کننده ایتالیایی، این فیلم را در همین کشور و در تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهر) منتشر خواهند کرد، این کمپانی توزیع کننده، آخرین فیلم کمپانی آمازون و وودی آلن به نام «چرخه اعجاز» را در ایتالیا اکران کرد که بیش از ۳ میلیون دلار فروش داشت و بیشترین فروش این فیلم در سینما‌های خارجی رقم خورد.

فیلم جدید وودی آلن با موافقت شرکت «گراویر پروداکشنز» که متعلق به خود وودی آلن است در کشور‌های فرانسه، بلژیک و هلند و چند کشور دیگر به نمایش در خواهد آمد.

گفتنی است بعد از شوکی که جنبش فاش سازی، سوءاستفاده جنسی با نام «من هم» «MeToo» به هالیوود وارد کرد وودی آلن نیز تحت تاثیر آن قرار گرفت و همین باعث شد پرونده قدیمی او که مربوط به اتهامات اخلاقی بود دوباره برای وی درد ساز شود و آمازون تصمیم بگیرد که فیلم وی را در آمریکا اکران نکند، این در حالی است که آلن توانسته دوبار در دادگاه‌های مربوط به این پرونده خودش را تبرئه کند.

در پی این قطع همکاری یک طرفه نیز، وودی آلن به دلیل زیر پا گذاشتن قرار داد توسط آمازون از این کمپانی شکایت کرد و خواستار غرامت ۶۸ میلیون دلاری شد. آلن دلیل این شکایت را این چنین عنوان کرده که آمازون از اتهامات بی اساسی که به او وارد شده، خبر داشته است و با این حال قرار داد را امضا کرده است و در این صورت فسخ یک طرفه اصلا قانونی نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار