مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون؛

جلوگیری از ترافیک کامیون ها با افزایش تجهیزات زیرساختی

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: باید با تجهیز زیرساخت‎ها و افزایش تجهیزاتی چون باسکول و پارکینگ از ازدحام و ترافیک کامیون‌ها در گمرک جلوگیری شود.

تجهیز زیرساخت‎ها و افزایش تجهیزاتی در گمرک اسلام قلعهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرامرز سلطانی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد در دیدار  با اعضای اتحادیه نفت و گاز افغانستان و گاز غرب افغانستان با موضوع بررسی و گفت و گوی مسائل حوزه صادرات، ترانزیت و برخی مشکلات رانندگان دو کشور گفت: این منطقه از مهمترین بنادر خشکی ایران از نظر امکانات و زیرساخت در مرز‌های زمینی کشور محسوب می‌شود که از امکانات زیربنایی و زیرساختی بسیار مناسبی برخوردار است.

وی با بیان این که خدمات رسانی مطلوب بیشتر و تسهیل بهتر در امور در دستور کار قرار دارد، ادامه داد: همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا رضایت تجار کشور افغانستان را در ارائه خدمات صادراتی جلب نماییم.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تایباد خطاب به فعالان اقتصادی افغانستانی گفت: همانطور که از مسئولان گمرک اسلام قلعه خواسته‎ایم از شما هم می‌خواهیم تلاش کنید با تجهیز زیرساخت‎ها و افزایش تجهیزاتی چون باسکول و پارکینگ، روند خروج و ورود کامیون تسریع و از ازدحام و ترافیک کامیون‌ها جلوگیری شود.

سلطانی افزود: سالانه بیش از یک میلیارد دلار انواع کالا از گمرک مرزی دوغارون به سمت افغانستان و بازار‌های هدف این کشور صادرات می‌شود که این نشان از بازار پسندی محصولات ایرانی بین مردم کشور افغانستان است.

وی ادامه داد: هم اکنون انواع مصالح ساختمانی، میوه و تره بار و مواد غذایی از مهمترین اقلامی است که از سمت معبر زمینی دوغارون به افغانستان صادرات می‌شود.
 
انتهای پیام //ف . ک
 

دیدار مدیر عامل منطقه اقتصادی دوغارون با اعضای اتحادیه نفت و گاز افغانستان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.