کمک بلاعوض به ۱۱۸ خانواده‎ سیل زده توسط بهزیستی میاندورود

رئیس بهزیستی میاندورود از پرداخت کمک‎ نقدی و تسهیلات کم‌‏بهره دولتی به ۱۱۸ خانواده سیل‎زده تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سیدمرتضی موسوی رئیس بهزیستی میاندورود با اشاره به حمایت‎های مادی و معنوی سازمان بهزیستی از خسارت دیدگان سیل اسفندماه ۹۷ و فروردین امسال، گفت: این خدمات از نخستین روز وقوع حادثه در میاندورود توسط کارشناسان بهزیستی آغاز شده است وهمچنان ادامه دارد.

وی افزود: ۱۱۸ خانوده آسیب‎دیده از سیل از ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض سازمان بهزیستی بهره‌مند شدند و ۴۸ منزل مسکونی نیز پس از معرفی بهزیستی و تائید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واجد شرایط دریافت کمک ۵ میلیون تومانی بلاعوض و تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی شناخته شدند.

رئیس بهزیستی میاندورود با اشاره به تعهد ساخت مسکن جدید برای ۲۰ خانوار سیل‎زده و تعمیر ۶۸ منزل آسیب دیده دیگر، افزود: این منازل با کمک جهادی نیرو‌های بسیج سازندگی در مدت ۶ ماه ساخته خواهد شد.

موسوی گفت: خانواده‎های آسیب دیده از کمک بلاعوض ۱۰ میلیونی سازمان بهزیستی، تسهیلات ۴۰ تا ۵۰ میلیونی و کمک بلاعوض ۱۰ میلیون تومانی بنیاد مسکن، صدور رایگان پروانه ساختمانی و امتیاز رایگان آب، برق و گاز بهرمند خواهند شد.

وی پرداخت وام ۱۵ میلیونی و کمک بلاعوض ۵ میلیونی به ۸۰ خانوار، پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان وام کم‎بهره به ۳۶ نفر از صاحبان مشاغل خسارت‎دیده از سیل، اهدای ۱۲۲ قلم کالا به خانوار‌ها و جمع‎آوری بالغ بر ۱۳۸ میلیون تومان کمک‎نقدی و غیرنقدی خیران را از دیگر اقدامات انجام شده دانست.

رئیس بهزیستی میاندورود افزود: کارشناسان حوزه سلامت‎روان، مددکاران و تسهیل‎گران اداره بهزیستی میاندورود نیز در این مدت همانند سایر همکاران ما در اداره بهزیستی در کنار خسارت دیدگان و در مناطق روستایی و منطقه حاشیه‎نشین کوی آهنگری در شهر سورک بودند.
انتهای پیام/س
 


کمک بهزیستی به سیلزدگان میاندورودی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار