رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی از تامین و توزیع ۲۸ هزار تن آرد، برنج و شکر در استان به مناسبت ماه رمضان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،زین العابدین آقایاری رئیس شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی ، در جلسه تأمین و توزیع اقلام مصرفی خانواده‌ها در ماه رمضان، اظهار کرد: مایحتاج و اقلام موردنیاز خانواده‌ها از جمله گوشت قرمز، برنج و شکر تأمین و با قیمت مصوب دولتی در ایام ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: امسال همزمان با ماه رمضان، ۲۵ هزار تن آرد برای نانوایان، ۸۱۷ تن شکر به قیمت ۳،۴۰۰ تومان و دو هزار و ۴۰۰ تن برنج به قیمت ۷،۴۰۰ تومان برای بازار مصرف ماه رمضان پیش بینی شده است.

آقایاری با بیان اینکه ۲۰۰ تن گوشت قرمز و مرغ منجمد نیز در سردخانه‌ها ذخیره شده است گفت: این میزان گوشت به ترتیب با قیمت مصوب دولتی ۳۲۵۰۰ و ۱۱،۰۰۰ تومان توزیع خواهد شد.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به قیمت اقلام اساسی در ماه مبارک رمضان بیان کرد: قیمت اقلام اساسی مصوب تنظیم بازار که توزیع آن از سوی دولت حمایت و پیگیری می‌شود در ایام ماه مبارک رمضان هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت و نظارت و بازرسی ویژه‌ای در زمینه توزیع مناسب و نرخ محصولات اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی کالا‌ها که از طریق منابع دولتی تأمین نمی‌شود احتمال دارد با توجه به نوسانات احتمالی قیمت ارز، نرخ آن‌ها تغییر کند، اما در مجموع هیچ افزایش قیمتی در زمینه کالا‌های اساسی از قبیل گوشت، مرغ، برنج و شکر رخ نخواهد داد و نظارت ویژه‌ای در ماه مبارک رمضان اعمال می‌شود.

آقایاری اظهار کرد: البته با هماهنگی‌های انجام‌شده، اقلام پرمصرف ماه رمضان با قیمت متعادل به دست مصرف‌کنندگان خواهد رسید و هیچ مشکلی از نظر کمبود کالا در بازار وجود ندارد و کالا‌های اساسی به‌وفور عرضه خواهد شد.

 

انتهای پیام/ت

نبود کمبود کالاهای اساسی درماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.