در انتخاب مدیران شهرداری به هیچ‌کس باج نخواهم داد

شهردار تبریز در واکنش به انتصاب مدیرعامل جدید سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گفت: در انتخاب مدیران شهرداری به هیچکس باج نخواهم داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، شهین باهر با اشاره به انتصاب حجت الاسلام قدوسی به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: اهمیت حوزه فرهنگ، هنر و ورزش در کهن شهری همچون تبریز ایجاب می‌کرد که فردی پاکدست و محبوب که بین اقشار مختلف مردم از مقبولیت قابل توجهی برخوردار است به عنوان یک مسئول در رأس این سازمان قرار بگیرد.

شهردار تبریز با اشاره به سابقه فعالیت‌های فرهنگی حجت‌الاسلام قدوسی، او را فردی خوش‌فکر، خوش نام و صاحب نظر در حوزه‌های فرهنگی معرفی کرد که می‌تواند در تحقق اهداف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گام‌های مؤثری بردارد.

وی در واکنش به برخی حواشی پیرامونی این انتصاب، متذکر شد: متأسفانه انتصابات در شهرداری به گونه‌ای است که برخی افراد در پی دخالت برای تحمیل افراد مد نظر خود هستند و با توجه به نقش مؤثر و محتمل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در تحولات سیاسی پیش رو، این جوسازی‌ها نمود بیش‌تری پیدا کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اجازه نخواهیم داد برخی‌ها از امکانات شهرداری برای تحقق اهداف شخصی خود استفاده کنند، تصریح کرد: همانطور که پیش‌تر هم اعلام کرده‌ام، در انتخاب مدیران شهرداری به هیچکس باج نخواهم داد و همچنان شخصاً در مورد افراد تصمیم می‌گیرم.

شهین باهر در پاسخ به سئوالی در مورد نقش امام جمعه تبریز در انتصاب حجت الاسلام قدوسی به عنوان مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اعلام کرد: واقعیت این است که امام جمعه تبریز، پدر معنوی همه ما محسوب شده و منویات ایشان همواره برای ما قابل احترام است، اما بنده در انتخاب مدیران شهرداری به جهت اینکه خوب و بد اقدامات آن‌ها پای عملکرد من نوشته می‌شود، خودم شخصاً تصمیم می‌گیرم.

انتهای پپام/ش

اجازه نخواهیم داد برخی‌ها از امکانات شهرداری برای تحقق اهداف شخصی استفاده شود

برچسب ها: جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.