اوپو از میان‌رده جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

گوشی هوشمند A9 مدل میان‌رده جدید اوپو با مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب تا چند روز دیگر عرضه می‌شود.

اوپو از میان‌رده جدید خود رونمایی کرد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو تا چند روز دیگر میان‌رده جدیدی را به بازار ارائه خواهد کرد که مانند دیگر محصولات این شرکت از مشخصات خوب و قیمتی مناسب بهره می‌برد. مدل A9 که تصاویر آن چند روز پیش فاش شده بود، روز گذشته به صورت رسمی معرفی شد و تا چند روز دیگر عرضه خواهد شد. ویژگی‌های اصلی میان‌رده A9 شامل:

  • نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD
  • پردازنده مدیاتک Helio P70،
  • ۶ گیگابایت حافظه رم
  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه اصلی
  • دوربین اصلی دوگانه (۲ + ۱۶ مگاپیکسل)
  • دوربین سلفی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل
  • اندروید ۹.۰
  • باتری با ظرفیت ۴۰۲۰ میلی‌آمپر

اوپو از میان‌رده جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

میان‌رده جدید اوپو از یک نمایشگر بزرگ و با کیفیت بهره می‌برد که در بازار فعلی در مدل‌های میان‌رده دیگر نیز در دسترس است، صفحه نمایش این مدل ۶.۵۹ اینچ پهنا دارد و به پنل IPS LCD مجهز شده است. حاشیه قاب جلو نمایشگر بسیار باریک بوده و تقریبا تمام قیمت جلوی گوشی به صفحه نمایش اختصاص پیدا کرده است، اوپو توانسته نسبت قاب به نمایشگر را به ۹۰.۷ درصد برساند که برای یک گوشی میان‌رده بسیار مناسب است.

اوپو از میان‌رده جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

در بالای نمایشگر دوربین سلفی در یک بریدگی قطره‌ای شکل قرار گرفته، این دوربین از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که برای ثبت تصاویر با کیفیت بالا کارایی دارد. در پشت گوشی دوربین اصلی دوگانه به صورت عمودی در قسمت میانی قابل جای گرفته‌اند، سنسور‌های دوربین اصلی ۱۶ و ۲ مگاپیکسل است. در پایین دوربین سنسور فیزیکی اثر انگشت دیده می‌شود که برای یک مدل میان‌رده طبیعی است، اما در هر صورت برخی مدل‌های رقیب از سنسور زیر نمایشگر بهره می‌برند و از این نظر اوپو نیز می‌توانست حسگر را به زیر نمایشگر منتقل کند.

اوپو از میان‌رده جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

اوپو در این مدل از تراشه ۱۲ نانومتری مدیاتک Helio P70 SoC استفاده کرده که برای این مدل مناسب است، از نکات قابل توجه A9، حافظه رم با ظرفیت ۶ گیگابایت است که یک مزیت برای میان‌رده جدید این شرکت محسوب می‌شود. یکی دیگر از ویژگی‌های شاخص این مدل تجهیز شدن به GameBoost 2.0 است که با حافظه رم بالا این مدل، تجربه بازی‌های باکیفیت را بدون لگ و مشکل دیگری برای خریداران به ارمغان می‌آورد.

اوپو از میان‌رده جدید خود رونمایی کرد +تصاویر

اوپو در این مدل از باتری با ظرفیت بالا ۴ هزار و ۲۰ میلی‌آمپر استفاده کرده که به طور قطع زمان زیادی شارژ نگه‌می‌دارد. اندروید ۹.۰، رابط کاربری ColorOS 6 و درگاه میکرو یو‌اس‌بی ۲.۰ از دیگر مشخصات مدل A9 هستند. این گوشی در سه رنگ سبز، سفید یخی و بنفش عرضه خواهد شد و قیمت آن ۲۶۷ دلار (۲۳۹ یورو) اعلام شده است.

اوپو از میان‌رده جدید خود رونمایی کرد +تصاویر


بیشتر بخوانید: رکورد‌زنی سونی در کاهش فروش تلفن همراه/ پایان تولید گوشی‌های سونی نزدیک است؟


انتهای پیام/

میان رده جدید اوپو معرفی شد

برچسب ها: فناوری ، اوپو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار