طرح مفهومی گوشی ۲۰۱۹ اپل را ببینید +تصویر

به تازگی یکی از طرفداران محصولات اپل، رندر گوشی نسل جدید اپل به نام آیفون ۱۱ را با توجه به شایعات و اطلاعات منتشر شده از این دستگاه طراحی و در فضای مجازی منتشر کرده است.

رندر جدیدترین گوشی اپل منتشر شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زمان زیادی به عرضه نسل بعدی گوشی‌های اپل نمانده است و به زودی این گوشی‌ها رونمایی خواهند شد و به تمام شایعات خاتمه می‌دهند. تنها در چند هفته ماه دیگر اپل به ما نشان می‌دهد نسخه بعدی گوشی‌های محبوبش چگونه خواهد بود. به تازگی یک طراح گرافیکی رندرهای خود را برای گوشی‌های آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ مکس منتشر کرده است.

این رندرهای منتشر شده بی‌نظیر هستند و بر اساس شایعات و اطلاعاتی طراحی شده‌اند که ما تاکنون از این دو گوشی شنیده‌ایم. در واقع ما انتظار داریم که آیفون‌های جدید دارای ظاهری تقریبا یکسان باشند.

کیمک به جای انتخاب دکمه سوئیچی که مانند آیپد باشد دکمه میوت کردن معمولی آیفون را انتخاب کرده است. تفاوت دیگری که وجود دارد این حقیقت است که انتظار می‌رود گوشی‌های آینده اپل با دوربین سه‌گانه‌ای همراه باشند که رنگ‌ آن‌ها به جای این که مشکی باشد با رنگ پشت گوشی یکی خواهد بود.

این دوربین همرنگ با پشت گوشی در یک ویدئو در یوتیوب دیده می‌شود. در این ویدئو حتی یک نسخه قرمز رنگ گوشی بعدی آیفون را نیز شامل می‌شود اگر چه ما نمی‌دانیم که این رنگ گوشی آیا روزی به حقیقت پیوند می‌پیوندند یا تنها یک طراحی جذاب باقی خواهند ماند. در ادامه این رندر را مشاهده می‌کنید.

رندر جدیدترین گوشی اپل منتشر شد +تصویر

گوشی‌های بعدی اپل قرار نیست با طراحی خود در زمینه تلفن‌های همراه انقلاب کنند. در واقع هیج تغییر بزرگی در این گوشی‌ها دیده نمی‌شود. البته این مسئله در عصر کنونی چیز بدی نیست. اگر این چنین فکر نمی‌کنید بگذارید ماجرا گوشی آیفون ۷ را به یاد شما بیاوریم. هنگامی که این گوشی هوشمند طراحی شد بسیاری از تحلیلگران گفتند که کاربران گوشی را که طراحی انقلابی نداشته باشد خریدارای نمی‌کنند.

اما فروش گوشی‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس همه را شگفت‌زده کرد. در واقع این دو دستگاه توانستند بهترین فروش تاریخ آیفون‌ها را رقم بزنند. تا به امروز هیچ گوشی نتوانسته رکورد تعداد فروش این دو دستگاه را بشکند. این مسئله ثابت می‌کند که کاربران اپل حتی اگر تغییر بزرگی در محصول بعدی این شرکت نباشد باز هم آن را خریداری می‌کنند.


بیشتر بخوانید: هوآوی در فروش تبلت از سامسونگ پیشی گرفت


انتهای پیام/

رندر گوشی جدید اپل با نام آیفون ۱۱

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۱ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸
باید محصولات آمریکایی را تحریم کنیم