رئیس دانشگاه تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

فعالیت دانشگاه تهران در اعزام و تبادل دانشجو با کشورهای خارجی

نیلی احمد آبادی گفت: دانشگاه تهران در یکی از اتحادیه‌های بین المللی علمی و جهانی نقش پررنگی دارد.

مریاست دانشگاه تهران در اتحادیه‌های بین المللی/  نقش پررنگ دانشگاه‌ها  در فضای علمیحمود نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره برنامه‌های بین المللی دانشگاه تهران اظهار کرد: گسترش ارتباطات بین المللی با دانشگاه‌های سراسر جهان از جمله برنامه‌های اساسی دانشگاه تهران است.

وی درباره دیگر برنامه‌های مهم دانشگاه تهران در حوزه بین المللی گفت: حضور در اتحادیه‌های بین المللی هم از جمله برنامه‌هایی است که کار آن آغاز شده است.

نیلی احمد آبادی افزود: در حال  حاضر دانشگاه تهران در یکی از اتحادیه‌ها عضو بورد است و در اتحادیه دیگر به عنوان رئیس حضور دارد.

برنامه‌های بین المللی دانشگاه تهران

رئیس دانشگاه تهران با اشاره به اعزام دانشجو به کشورهای دیگر، بیان کرد: همچنین اعزام دانشجویان ایرانی به کشورهای دیگر و حضور آنان در مراکز علمی دانشگاه تهران هم از جمله برنامه‌های مهم برای توسعه تعاملات بین المللی است که درحال حاضر در دانشگاه تهران انجام می‌شود.

وی یادآوری کرد:  برنامه‌های بین المللی،  حضور در مراکز علمی جهانی و گسترش تعاملات با این مراکز سبب پیشبرد برنامه‌های دانشگاه تهران می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار