اعزام ۱۸۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان نهاوند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان ۱۸۰ مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف شهرستان نهاوند اعزام شدند.

اعزام ۱۸۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسی محبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: به‌رسم هرساله با شروع ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی در سطح مساجد شهر و روستا‌های نهاوند اجرا می‌شود و اعزام روحانیون به مناطق مختلف ازجمله این برنامه‌ها است.

وی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار مغتنمی برای توجه بیشتر و انس و مودت با قرآن کریم است و باید از این فرصت استفاده کنیم و بهره کافی را ببریم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: با برنامه‌ریزی و برگزاری جلسات و طبق پیش‌بینی‌ها هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان ۱۸۰ مبلغ و مبلغه با همکاری با شورا و دهیار روستا‌ها و هیئت‌امنای مساجد به مناطق مختلف شهری و روستایی اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: این روحانیون برای اقامه نماز و بیان احکام شرعی به مناطق مختلف اعزام می‌شوند و با برگزاری محفل‌های مذهبی و جلسات قرانی می‌توانند جوانان را به مساجد جذب کنند.

محبی گفت: در ایام ماه رمضان این روحانیون علاوه بر اقامه نماز اول وقت به برگزاری کلاس‌های احکام، معرفتی و قرآن اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: امسال از ظرفیت خواهران مبلغه نیز استفاده می‌شود و حدود ۳۵ نفر از مبلغان اعزامی را خواهران تشکیل می‌دهند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: علاوه بر بیان مسائل شرعی و انجام دیگر برنامه‌های اجرایی، روحانیون اعزامی در مورد سبک زندگی سلامی و بیانیه گام دوم انقلاب نیز صحبت خواهند کرد.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه ماه رمضان به ماه بهار قران معروف است و در این ماه سفارش فراوانی به قرائت کلام وحی‌شده است مراسم جز خوانی قران به‌صورت روزانه در مساجد شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

محبی اظهار داشت: مراسم جز خوانی قران کریم همه‌روزه از ساعت ۱۲ در مصلا نماز جمعه نهاوند نیز با حضور قاریان شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

اعزام ۱۸۰ مبلغ به مناطق مختلف شهرستان نهاوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار