توسعه کشت‌های گلخانه‌ای از اولویت‌های مهم استان اردبیل

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل گفت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای از اولویت‌های مهم استان اردبیل است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، ارژنگ عزیزی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل در دیدار عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور و مشاور این شرکت با وی گفت: توسعه کشت‌های گلخانه‌ای از اولویت‌های مهم استان اردبیل در سال رونق تولید خواهد بود.

وی با اشاره به مجموعه پیگیری‌ها و اقدامات استانداری در رابطه با تفاهم نامه بین وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی در رابطه با توسعه کشت‌های گلخانه‌ای از سازمان جهاد کشاورزی استان خواست به منظور پیگیری هدفمند تعهدات، شناسنامه کامل واحد‌های گلخانه‌ای را به تفکیک شهرستان احصاء و تمامی الزامات مورد نیاز و قابل پیگیری را مشخص نمایند تا با تشکیل جلسات منظم و مرتب هماهنگی‌های بین بخشی بعمل آمده و پیشرفت اقدامات مورد رصد قرار بگیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل اصافه کرد: یکی از مشوق‌های پیش بینی شده برای توسعه کشت‌های گلخانه‌ای منابع مالی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۹۷ در قالب تسهیلات بانکی است که باید از طریق وزارت جهاد کشاورزی نیز مورد پیگیری قرار گیرد.

در این جلسه عضو هیئت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی کشور نیز از اهتمام و تلاش مسئولان استان در تحقق اهداف و هدفگذاری‌های رونق تولید بخش کشاورزی قدردانی کرد و گفت: با همکاری مدیران استان موانع و مشکلات توسعه شهرک‌های کشاورزی اردبیل مرتفع می‌شود.

انتهای پیام/ح

مشکلات توسعه شهرک‌های کشاورزی اردبیل مرتفع می‌شود

 

برچسب ها: کشت ، گلخانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار