ایجاد شغل ۷۷۰ نفر از تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی در آمل

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آمل گفت: ۷۷۰ نفراز تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی در این شهرستان بهره‌مند شدند.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ولی الله چلاوی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی آمل با اشاره به  اشتغال مستقیم   ۲۷۲ نفر از تسهیلات اشتغال روستایی  گفت: سال گذشته، ۲۳۰ میلیون و ۳۲۹ ریال  تسهیلات که ۵۰ درصد بیشتر از اعتبارات شهرستان جذب شده  است باعث اشتغال خانواده‌های زیادی شده است که می‌توان قدم مثبتی در اشتغال زایی دایی دانست.

وی با بیان نامگذاری امسال به سال رونق تولید افزود:کارگران در تولید نقش بسزایی دارند، تولید، جامعه را به سمت اشتغال و رونق سوق می‌دهد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل افزود: تولید می‌تواند جهش بزرگی در بالا بردن سطح اقتصاد جامعه داشته باشد و بسیاری از معضلات جامعه را رفع کند، که بیکاری یکی از این مشکلات جامعه کنونی است.

وی با اشاره به تولید کالای ایرانی گفت: بستر مناسب برای تولید و اشتغال می‌تواند موجب پویایی اقتصاد کشور شود.

چلاوی از کاهش شکایات در سال ۹۷ نسبت به سال گذشته خبر داد و افزود: ۲۵۰۰ شکایت در حوزه روابط کار ثبت شده است، که باید این سیر نزولی کاهش شکایت‌ها را مدیون  واحد بازرسی، روابط کار و مشاوران اداره کار دانست.

وی با بیان تسهیلات اشتغال فراگیر گفت: این تسهیلات ۵۰۳ میلیون و ۶۶۵ ریال بود  که برای  ۴۹۸ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمل افزود: تسهیلات مشاغل خانگی ۲۹ میلیون ریال  به خانواده‌ها پرداخت شد که این امر سبب رونق بخشیدن به مشاغل خانگی مخصوصا برای زنان خانه دار شده است.

انتهای پیام/ م

پرداخت تسهیلات برای اشتغال فراگیر در شهرستان آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار