چرخابی: هیچ وقت در ایران تیمی مثل پدیده ندیدم / برگی زر: سپاهان برای مساوی به مشهد می‌آید

پدیده و سپاهان در یکی از حساس ترن بازی‌های این هفته لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال پدیده شهر خودرو و سپاهان اصفهان در دیداری حساس از چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر ایران روز شنبه ۲۱ اردیبهشت در مشهد به مصاف هم می‌روند.

حساسیت این بازی به دلیل فاصله ۲ امتیازی دو تیم درجدول رده بندی است. جایی که سپاهان با ۵۴ امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار گرفته و هنوز روی کاغذ برای قهرمانی در لیگ برتر امیدوار است. پدیده نیز با ۵۲ امتیاز تیم چهارم جدول است و با عملکرد درخشان خود در هفته‌های اخیر به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا است.

چرخابی: پدیده سریع‌ترین تیم لیگ است

حسین چرخابی، پیشکسوت تیم فوتبال سپاهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: همه‌ی بازی‌های بالای جدول حساس و سخت است. برای تیم‌هایی که بازی می‌کنند و نیز برای تیم‌های داوری این برازی‌ها دشوار است.

او در خصوص تیم پدیده تصریح کرد: گلمحمدی یکی از بهترین تیم‌های لیگ امسال را آماده کرده است که بزرگترین ویژگی این تیم سرعت بالای شان است. یعنی نحوه‌ی انتقال توپ از دفاع به حمله و حتی برعکس آن، نحوه انتقال از حمله به دفاع است. من در تاریخ لیگ ایران تیمی مثل پدیده ندیده ام. این تیم را می‌توان سریع‌ترین تیم لیگ ایران به شمار آورد.

این بازی آخرین دیدار مهم بین تیم‌های بالای جدولی است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین اصفهان درباره این که سپاهان در صورت شکست در این بازی شانس قهرمانی و یا کسب سهمیه را از دست می‌دهد گفت: سپاهان اگر این بازی را با باخت پشت سر بگذارد قهرمانی را از دست می‌دهد و کارش برای کسب سهمیه دشوار خواهد شد، چون دیگر تیم‌های بالای جدولی با هم بازی ندارند. بازی این هفته بین پدیده و سپاهان آخرین بازی تیم‌های مدعی با یکدیگر است. سپاهان اگر ببازد، تراکتور واستقلال و مخصوصا پرسپولیس را خوشحال می‌کند.

سپاهان نباید برای مساوی به مشهد برود

وی درخصوص بازی هفته آینده سپاهان نیز افزود: شاگردان قلعه نویی کار نسبتا راحتی در هفته آخر با استقلال خوزستان دارند، اما این باعث نمی‌شود که آن‌ها در یازی مقابل پدیده به دنبال کسب مساوی باشند. چرا که اگر به قصد کسب تساوی به مشهد بروند حتما بازی را می‌بازند.

او اضافه کرد: این بازی فینالی برای هر دو تیم است و سپاهان اگر بخواهد برای کورس قهرمانی و یا برای کسب سهمیه تلاش کند، باید این بازی را با برد پشت سر بگذارد.

برگی زر: پدیده محکوم به برد است

هادی برگی زر کارشناس فوتبال مشهد در خصوص بازی پدیده با سپاهان گفت: پدیده حتما باید این بازی را با برد پست سر بگذارد و اصلا محکوم به برد است. البته سپاهان با یک مساوی هم به هدفش خواهد رسید و سهمیه را برای خودش حتمی می‌کند. او در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان برای نگه داشتن شانس قهرمانی اش، باید پدیده را در مشهد شکست دهد یا نه تصریح کرد: این را باید در نظر گرفت که سپاهان هنوز در جام حذفی شانس بالایی برای قهرمانی دارد و دراین بازی، برای حفظ نتیجه مساوی بازی خواهند کرد تا سهمیه آسیایی را به دست آورند.

سپاهان به مساوی راضی خواهد بود

او در خصوص بازی سپاهان در ورزشگاه خانگی پدیده شهر خودرو اضفه کرد: بازی کردن در مشهد کار سختی است چرا که پدیده در این چند هفته اخیر نتایج خوبی گرفته و حضور تماشاگران مشهدی کار را برای تیم‌های میهمان دشوار کرده است. این را در نظر باید گرفت که سپاهان هنوز برای قهرمانی در جام حذفی امیدوار است به همین دلیل یک تساوی در مشهد نیز نتیجه‌ی بدی برای شاگردان قلعه نویی نخواهد بود.

سهمیه آسیایی برای پدیده تا سال‌ها برای مشهد ثمره دارد

پیشکسوت فوتبال مشهد در خصوص احتمال کسب سهمیه آسیایی توسط پدیده تاکید کرد: پدیده باید برای کسب سهمیه همه تلاشش را انجام دهد چرا که صعود تیمی مثل پدیده شهر خودرو به لیگ قهرمانان آسیا فواید بسیار خوبی برای مشهد و مردم این شهر دارد. ثمره صعود پدیده به لیگ قهرمانان آسیا تا سالیان سال باقی می‌ماند.

حالا باید دید در بازی حساس دو تیم در روز شنبه چه نتیجه‌ای رخ خواهد داد و در نهایت سپاهان به قهرمانی امیدوار باقی می‌ماند یا پدیده بیش از پیش خود را برای اولین صعود یک تیم مشهدی به لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۰۷ ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸
فقط برد سپاهان
آخرین اخبار