قاسمپور: پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد/ فشردگی بازی‌ها، تیم‌های ما را اذیت کرد

کارشناس فوتبال گفت: به هر حال تا سوت پایان بازی‌ها هیچ چیز مشخص نیست، اما پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

ابراهیم قاسمپور کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی‌های حساس ۲ هفته پایانی لیگ برتر اظهار کرد: به نظرم امسال کیفیت لیگ برتر بهتر از سال‌های قبل بود و پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد. همچنین بازی‌های تیم‌های پایین جدول با وجود قطعی شدن سقوط استقلال خوزستان به لیگ دسته یک از حساسیت خاصی برخوردار است.

او ادامه داد: فوتبال ورزش جذابی است و تا سوت پایان بازی هیچ چیز مشخص نیست، اما پرسپولیس روی کاغذ شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

 پرسپولیس تیم باثبات لیگ برتر بوده است 

قاسمپور درباره بازی حساس پرسپولیس و ماشین سازی بیان کرد: در این بازی طرف ترازو به سمت پرسپولیس است. پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده و این تیم در لیگ برتر و جام حذفی شانس قهرمانی دارد. پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بوده که در بازی‌های لیگ برتر ثبات داشته است و از اول فصل در بالای جدول حضور داشته است. بازیکنان اصلی و ذخیره این تیم در یک سطح هستند. در آن طرف ماشین سازی بازی بسته‌ای ارائه می‌کند و در ابتدا به دنبال گل نخوردن است و بعد از آن به  اتفاقات فوتبالی از جمله ضربات ایستگاهی و پنالتی دل خوش می‌کند تا گل بزند. این تیم تبریزی دست به حملات همه جانبه نمی‌زند.

قاسمپور: پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد/ فشردگی بازی ها تیم های ما را اذیت کرد

تیم سپاهان فراز و نشیب زیادی داشته است 

کارشناس فوتبال درباره بازی سپاهان و پدیده در هفته بیست و نهم لیگ برتر گفت: سپاهان در شروع فصل نتایج خوبی گرفت، اما بعد از آن در چند بازی شکست و مساوی کسب کرد و از قهرمانی دور شد، اما این تیم همچنان شانس قهرمانی دارد. همچنین تیم سپاهان فراز و نشیب زیادی در لیگ برتر داشته است. از آن طرف هم تیم پدیده هم برای کسب سهمیه آسیایی هنوز شانس دارد.

قاسمپور: پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد/ فشردگی بازی ها تیم های ما را اذیت کرد

شکست برابر سپیدرودرشت برای تراکتورسازی گران تمام شد 

او درباره اینکه تراکتورسازی شانس کسب سهمیه آسیایی دارد، بیان کرد: در ابتدای لیگ برتر تصور می‌کردیم که تراکتورسازی قهرمان لیگ برتر می‌شود، اما باخت‌های بدی به خصوص در بازی با سپیدرود رشت داشت و این شکست از لحاظ روحی و روانی برای این تیم گران تمام شد. استقلال، سپاهان، تراکتورسازی و پدیده تیم‌های بالای جدول فراز و نشیب زیادی در لیگ برتر داشتند.

قاسمپور درباره کیفیت بازی‌های لیگ برتر بیان کرد: به نظرم کیفیت لیگ هجدهم نسبتا خوب بوده است، اما کم و کاستی‌هایی هم داشته است. فشردگی بازی‌ها باعث شد که تیم‌های لیگ برتر اذیت شوند و همین موضوع یکی از دلایل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بود. البته این تیم‌ها زمانی که دیدند باید در ۳ جام شرکت کنند باید فکر اساسی می‌کردند و از بازیکنان ذخیره خود استفاده می‌کردند تا فشار کمتری به بازیکنان اصلی بیاد. تیم ذوب آهن هم بازی‌های فشرده‌ای داشت، اما گروهش نسبت به سرخابی‌ها آسان‌تر بود و بازی‌های سبک تری داشت و در نهایت نتایج خوبی کسب کرد.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: حواشی اخیر در لیگ برتر فوتبال قابل تحمل نیست/ کمیته انضباطی در مورد کسر امتیاز از تیم‌ها اعلام نظر کند

زرد پوشان اصفهانی در انتظار لغزش پرسپولیس

اسامی محرومان هفته بیست و نهم لیگ برتر


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار